וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני חוזר לליגה הספרדית

הצ'יליאני מונה למאמן מלאגה מהתחתית וחתם לשלוש שנים. רובן דה לה רד הודיע על פרישה וישתלב בצוות של ריאל מדריד

מנואל פלגריני חוזר לליגה הספרדית. המאמן הצ'יליאני, שאימן בהצלחה גדולה את ויאריאל ובהצלחה קצת פחות גדולה את ריאל מדריד, מונה לאימון מלאגה, אחרי שהקבוצה מתחתית ה"לה ליגה" פיטרה את ז'וסוואלדו פריירה.

פלגריני פוטר מריאל מדריד בתום העונה הקודמת והוחלף על ידי ז'וזה מוריניו, וזאת אחרי שהבלאנקוס סיימו רק במקום השני את הליגה במרחק של שלוש נקודות מברצלונה, על אף שרשמו עונת שיא עם 96 נקודות. ריאל, שצירפה בקיץ הקודם את רונאדלו, קאקה, בנזמה, צ'אבי אלונסו ועוד רבים אחרים, הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות.

עתה פלגריני סיכם במלאגה עד ל-2013, בתקווה לשחזר את הצלחותיו מוויאריאל, עמה הגיע עד לחצי גמר ליגת האלופות ולמקום השני בליגה הספרדית. מלאגה רשמה העונה רק שני ניצחונות, והיא מתחת לקו האדום, עם שבע נקודות בלבד ושישה הפסדים בתשעה משחקים.

צ'או רובן

שנתיים אחרי שהתמוטט במהלך משחק גביע של ריאל מדריד, הודיע אמש (חמישי) רובן דה לה רד על פרישה מכדורגל. הקשר הספרדי בן ה-25 שהביע בחודשים האחרונים את רצונו לשוב למגרשים בעתיד, ויתר על חלום הקאמבק והוא צפוי לקבל תפקיד בצוות המקצועי של הבלאנקוס.

דה לה רד, שגדל בריאל אך פרץ בתקופתו כמושאל בחטאפה, עימה פרח בליגה הספרדית והגיע לרבע גמר גביע אופ"א, הספיק לרשום שלוש הופעות במדי נבחרת ספרד, ואף נכלל בסגל שזכה ביורו 2008.

"נלחמתי בחירוף נפש כדי לחזור", אמר דה לה רד בהודעה נרגשת. "אבל הרופאים ייעצו לי להפסיק. תמיד חלמתי להיות כדורגלן, והצלחתי לעשות זאת בקבוצה הכי גדולה בעולם, אבל עכשיו אני נרגש לקראת הפרק החדש בחיים שלי, בו אוכל להמשיך לעבוד במקום שאני מחשיב כבית שלי".

עדכון ראשון: 4.11, 20:30
עדכון אחרון: 5.11, 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully