וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלודה יחמיץ את הקרב מול ליברפול

הצרפתי של צ'לסי לא התאושש מהפציעה בקרסול. גם למפארד וטרי בספק. דרוגבה: "אנחנו היריבים הכי גדולים של עצמנו"

לאחר שעשתה את שלה, שמרה על מאזן מושלם בליגת האלופות והבטיחה רשמית את העפלתה לשמינית הגמר, עוברת כעת צ'לסי להתעסק במשימה הבאה שלה: הקרב הגדול עם ליברפול ביום ראשון הקרוב.

הערב (חמישי), קיבלו הבלוז חדשות רעות, כאשר קרלו אנצ'לוטי אישר שפלורן מאלודה, שפתח את העונה בצורה פנטסטית, לא יוכל ליטול חלק במשחק. הקשר הצרפתי הוא מלך השערים של צ'לסי בליגה עד כה, והפציעה שספג בקרסול מול בלקבורן בשבת גרמה לו להחמיץ גם את אותו משחק מול ספרטק מוסקבה בליגת האלופות.

שלושה כוכבים נוספים של צ'לסי נמצאים בספק להתמודדות הפיקנטית: פרנק למפארד, ג'ון טרי ומייקל אסיין. "נתתי לטרי לנוח מול ספרטק כי הוא שיחק הרבה, ואני רוצה לשמור על הכושר שלו", אמר אנצ'לוטי. "לגבי למפארד - אני מאוד מקווה שהוא יוכל לשחק. לאסיין היתה בעיה בבוהן, אבל אני מאמין שהוא יהיה בסדר לקראת המשחק".

מי שכן ישחק מול ליברפול ביום ראשון הקרוב הוא דידייה דרוגבה, שמתחיל להיכנס לכושר מצוין. "אנחנו יודעים שאם נאבד נקודות כמו בשנה שעברה, שוב ניכנס לצרות. אנחנו צריכים להמשיך לנצח, ולהמשיך לשמור על הפער. אנחנו היריבים הכי גדולים של עצמנו".

באשר למשחק עצמו אמר החלוץ המצוין: "אף פעם אין זמן טוב להגיע לאנפילד, מכיוון שליברפול קבוצה חזקה מאוד. מדובר בקבוצה אחרת מזו של פתיחת העונה, הביטחון שלהם עולה, כך שעלינו להיזהר. נגיע לאנפילד כדי לנצח, אבל זה לא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully