וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בצרורות, אבל יבקיעו

בפינת 'לפנינו המבול' איתרנו עבורכם ארבעה משחקים שבהם יובקעו, לטענתנו, כמה שערים. שאלקה פוגשת את סט. פאולי, מכבי ת"א את אשקלון, מכבי נתניה את עכו וסביליה את ולנסיה

אנחנו ממשיכים לחפש את המשחקים הגשומים בווינר במסגרת הפינה 'לפנינו המבול'. איפה יובקעו שערים רבים? כידוע, ההימור הנפוץ בווינר הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1. אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2.

בשבוע שעבר חזינו שהולכים להיות שערים רבים בין באיירן מינכן לפרייבורג, אך טענו שיהיו שניים או שלושה ולמעשה המשחק הסתיים בניצחון גדול של באיירן 2:4. לאחר מכן שיערנו שיהיו שניים או שלושה שערים בין בני יהודה לבני סכנין, אכן המשחק הסתיים ב-0:2 לכתומים.

פגענו גם במשחק בין אתלטיקו מדריד לאלמריה, כשחזינו שניים או שלושה שערים ולמעשה הוא הסתיים ב-1:1, כפי שהימרנו. ביום שני כבר פחות היינו בכיוון, במשחק הנעילה בפרמייר ליג בין בלקפול לווסט ברומיץ', בו טענו שיהיו ארבעה שערים ומעלה כשהוא למעשה הסתיים ב-1:2 לזכות קבוצתו של דקל קינן.

משחק מספר 19 (שישי): שאלקה - סט. פאולי 3.75, 1.90, 2.20

שאלקה אמנם חזרה לגרמניה אחרי 0:0 מאכזב מבחינתה נגד הפועל תל אביב, אבל ברור לה שכדי להיחלץ מהמקום האחד לפני אחרון שבו היא נמצאת, היא חייבת להתחיל להבקיע שערים ולנצח. שאלקה פוגשת בגלזנקירשן יריבה ששייכת גם היא לתחתית, ושתיהן היו שותפות העונה למשחקים רבים עם שערים. במשחקיה של שאלקה הובקעו 2.7 שערים בממוצע למשחק, כשגם במשחקיה של סט. פאולי הובקעה כמות זהה לחלוטין. אנחנו הולכים על שניים או שלושה שערים.

ההימור: X

משחק מספר 59 (שבת): מכבי תל אביב - הפועל אשקלון 3.50, 1.90, 2.30

מכבי תל אביב הביכה את עצמה ביום שני האחרון אחרי שסיימה ב-0:0 חסר מעוף נגד הפועל חיפה, אבל לצהובים של אבי נמני יש יומרות להיאחז כבר עכשיו באחד מהמקומות הראשונים, ולשם כך הם חייבים לנצח את הפועל אשקלון, שעד השבוע נחשבה לאחת ההפתעות הנעימות של העונה. אלא שאשקלון חטפה רביעייה ממכבי נתניה וחזרה בעצם לקרקע. הסטטיסטיקה מצביעה על 1.8 שערים בממוצע למשחק של מכבי תל אביב, בעוד אצל אשקלון מובקעים 2.8 שערים. אנחנו הולכים על כמות מאופקת.

ההימור: X

משחק מספר 41 (ראשון): מכבי נתניה - הפועל עכו 3.0, 1.80, 2.80

מדובר במפגש בין שתיים מהקבוצות הנעימות של העונה. הן לא נוצצות, אבל עושות את העבודה היטב אחרי שמונה מחזורי ליגה ושתיהן שואפות להמשיך בדרך החיובית שלהן. מכבי נתניה, חסרת הכוכבים, נמצאת כבר במקום החמישי בליגה עם 15 נקודות, בעוד עכו קורצת גם היא לחלק העליון של הטבלה וממוקמת שביעית באופן מפתיע עם 12 נקודות. במשחקיה של נתניה הובקעו בממוצע 2.75 שערים למשחק, בעוד במשחקיה של עכו הובקעו בממוצע 3.25 שערים. בואו נלך פה על משחק רב שערים.

ההימור: 2

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משחק מספר 84 (שני): סביליה - ולנסיה 3.60, 1.90, 2.25

שתי הקבוצות, שבשנים האחרונות נאלצות לראות את ריאל מדריד וברצלונה מתקוטטות ביניהן על כתר האליפות והן מסתפקות בקרב על המקום השלישי, נפגשות לסוג של הצהרת כוונות. ולנסיה פתחה היטב את העונה אבל במחזורים האחרונים היא מעט דעכה וכעת היא מדורגת במקום הרביעי. לעומתה, סביליה לא הצליחה לייצר מומנטום חיובי ובמחזור האחרון היא אף הושפלה עם 5:0 מול האלופה. במשחקיה של סביליה הובקעו בממוצע 3.3 שערים למשחק, בעוד אצל ולנסיה הובקעו 2.5 שערים. אנחנו חוזרים להיות עדינים.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully