וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם מילס הודחה בפתיחת אליפות העולם

הסייפת, שסומנה כפייבוריטית, הפסידה בניקוד זהב במפגשה עם יריבה טוניסאית. דריה סטרלניקוב עלתה ל-32 האחרונות

אליפות העולם בסייף שמתקיימת בפריס לא האירה פנים ביום הראשון לנעם מילס, שהודחה כבר בסיבוב הראשון. מילס, שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה שהתקיימה הקיץ, דווקא פתחה טוב את התחרות אבל במפגש שלה מול שרה בסבס מטוניסיה היא הפסידה בניקוד זהב 15:14.

את התחרות פתחה מילס עם ניצחונות על יריבות מבריטניה, צ'כיה, ברזיל וליטא, ונוצחה מול יריבות מטאיפיי ושבדיה. אלא ששלב הנוק אאוט זימן למילס את היריבה הטוניסאית, שהגיעה בטוחה בעצמה ואחרי קרב צמוד השתיים הגיעו לשוויון 14:14. בשלב הזה הקרב נכנס לניקוד זהב, שבו הזוכה בטוש הראשון מנצחת, ובסבס השיגה אותו בדרך לניצחון. מילס אמנם מסיימת את דרכה בתחרות היחידות, אך תתחרה גם בתחרות הקבוצתית.

משתתפת ישראלית נוספת, קתרינה דוידסון, הודחה גם היא אחרי הפסד בשלב הנוק אאוט ליריבה מטאיפיי 15:7 אחרי שצלחה את שלב הבתים עם ניצחונות על יריבות מוונצואלה, אוקראינה וקנדה והפסדים ליריבות מנורבגיה, סין וקירגיזיה.

מי שכן מצליחה עד עכשיו היא דריה סטרלניקוב, שהעפילה לסיבוב השני של הנוק אאוט. אחרי ניצחונות בשלב הבתים על יריבות ממצרים, הונגריה ודרום אפריקה והפסדים ליריבות מקזחסטן, אסטוניה ואיטליה, העפילה הישראלית בת ה-15 ממכבי מעלות למפגש מול יריבה ונצואלית, קרילין רוז'ס, אותה היא ניצחה 12:15 ותפגוש את אימקה דופליצר הגרמניה ביום שבת בשלב 32 האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully