וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "אני שחקן אמוציונלי שמנסה לפלס את דרכו בליגה"

הפה הגדול של קווין גארנט שוב סיבך אותו, הפעם בתקרית הסרטן של וילאנואבה. פירס הגיע ל-20 אלף: "רגע שלא אשכח"

את ההישג של הלילה (חמישי) ב-NBA רשם פול פירס, שקלע את הנקודה ה-20 אלף בקריירה בניצחון של בוסטון על מילווקי 102:105. פירס עמד על 19,999 נקודות, ואז השחיל חמש רצופות מהקו כדי לעבור את הרף (השחקן ה-36 בתולדות הליגה שעושה זאת) ולקבל את התשואות הרמות מהקהל. פירס הצטרף לרשימה מכובדת שכוללת את ג'ון האבליצ'ק וללארי בירד, שתי אגדות סלטיקס, כך שהוא יודע להעריך את מקומו לצד שני שחקנים כאלה.

"זה היה רגע מאוד אמוציונלי עבורי", אמר פירס, "זה היה קשה לעיכול מבחינתי, כשנזכרתי בכל השנים שהייתי כאן. לא רואים הרבה שחקנים מגיעים להישג כזה עם קבוצה אחת. זה באמת הישג יפה. אני יודע שהאוהדים זוכרים איך הייתי פה גם ברגעים קשים וגם ברגעים יפים, וזה יפה איך שנותרנו נאמנים אחד לשני לאורך כל השנים. אבל עכשיו כשאני חושב על זה, לא הייתי שמח אם לא היינו מנצחים את המשחק היום".

פירס עדיין בפיגור של 6,360 נקודות מאחורי האבליצ'ק ו-1,786 נקודות מאחורי בירד. "עצם העובדה שאני מוזכר איתם באותו משפט מחמיאה לי מאוד", הודה השחקן, שגם לא מכחיש את העובדה שהוא ידע לאורך כל המשחק את הסטטיסטיקה. "שחקנים יודעים", הודה פירס על כך שהוא חיכה להישג, "גם אם הם מודים בכך או לא, הם יודעים".

מעניין אם גם רייג'ון רונדו ידע את זה כשהוא חילק את האסיסט ה-15 שלו הערב, שקבע שיא לפתיחת הליגה, עם 82 אסיסטים בחמישה משחקים (מג'יק ג'ונסון חילק 81 כאלו ב-88/89, וג'ון סטוקטון חילק גם הוא 81 ב-89/90).

קווין גארנט ניסה לצאת בשלום מהתקרית עם צ'רלי וילאנואבה. כזכור, וילאנואבה, שסובל ממחלה נדירה שגורמת לנשירת שיער גופו, טען שגארנט ניסה להקניט אותו וכינה אותו "חולה סרטן". גארנט הכחיש את הדברים וטען שהוא אמר שהוא "סרטן לקבוצה שלו ולליגה", שגם זה לא משפט סימפתי במיוחד.

"אני שחקן אמוציונלי", ניסה לתרץ גארנט, "עם כל החוקים שיש בליגה הזו, אני מנסה לפלס את דרכי. אני לא רוצה להיכנס למצבים האלה, אבל זה משחק מאוד ייצרי ואמוציונלי".

לייקרס: קובי שוב לוהט

אם מישהו רצה הוכחה נוספת לעובדה שקובי בריאנט החלים מהפציעה, הוא קיבל אותה הלילה, במשחק נפלא מול סקרמנטו (100:112). בריאנט סיים עם טריפל דאבל, הראשון שלו מאז ינואר 2009, וגם אם קובי השיג רק פעמיים טריפל דאבל בחמש העונות האחרונות - כרגע מה שחשוב מבחינתו זה ההתאוששות שלו.

"הזריקות שלו צולללות פנימה, הרגליים שלו שוב נראות חזקות", החמיא פיל ג'קסון לכוכב שלו, "אני עדיין מחכה לראות אותו רץ בחופשיות, אבל הוא נתן משחק מעולה". בריאנט עצמו לא אוהב לשמוע את הדיבורים על הפציעה שלו, ומבקש שוב ושוב להתעלם מזה. "לא אכפת לי אם המאמן אומר את זה או לא", אמר קובי, "אבל אני כשיר ב-100 אחוז. זה מה שזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully