וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהם יאריך את חוזהו בבאיירן עד 2016

המגן בן ה-26 צפוי להישאר בדאבליסטית הגרמנית עד גיל 32, כך הודיע קרל היינץ רומיניגה. נוייר: "מרגיש אחריות על המצב"

כוכב באיירן מינכן וקפטן נבחרת גרמניה במונדיאל האחרון, פיליפ לאהם, צפוי להאריך בקרוב את חוזהו בארבע שנים נוספות עד לקיץ 2016. מנכ"ל הבווארים קרל היינץ רומיניגה אישר את הדברים: "כבר בימים הקרובים נחתים את לאהם על חוזה חדש עד קיץ 2016". לאהם הצטרף לבאיירן מינכן בגיל 11 ומשחק במדיה כבר 15 שנים, פרט לשנתיים בין 2003-2005 בהן הושאל לשטוטגרט. בתום החוזה הבא שלו יהיה לאהם, שחוזר בעבר על ידי מנצ'סטר יונייטד וברצלונה, בן 32. גיל מאוחר מדי כדי לעזוב את הבונדסליגה.

בקיץ האחרון הסביר לאהם את ההחלטה שלו להישאר במועדון בו גדל: "אני נהנה בבאיירן ורואה כאן תוצאות טובות. באיירן זה מועדון הבית שלי. אני נהנה גם לעבוד עם לואיס ואן חאל ומרגיש הכי טוב בעולם. אני לא רואה שום סיבה לעזוב". שחקן נוסף שחוזהו נגמר בקיץ 2012, אך עדיין לא חתם על חוזה חדש הוא בסטיאן שווינשטייגר, בו חושקים כמה מועדונים אירופים בכירים. קשר נבחרת גרמניה עדיין לא הודיע על החלטתו.

"אנחנו מאפשרים יותר מדי מצבים ליריבות"

שוער שאלקה מנואל נוייר העניק היום (חמישי) ראיון ל"בילד" הגרמני. שוער נבחרת גרמניה בן ה-24 דיבר על המשחק מול הפועל תל אביב השבוע, בו איכזבו הכחולים וסיימו ב-0:0, על המשבר שעוברת הקבוצה ועל עתידו האישי. תחילה התייחס נוייר לכמות המצבים אליהם הגיעו האדומים של אלי גוטמן מולו: "אנחנו מאפשרים לקבוצות יריבות יותר מדי מצבים העונה, אז אני מוכן. אני מודע לכך שהחשיבות שלי לקבוצה גדולה".

השוער דיבר גם על עתידו האישי ואמר: "אני קפטן שאלקה, מרגיש אחריות על המצב ולא רוצה לברוח ממנו. גם לי יש אשם במצב אליו הגיעה הקבוצה. כמובן שארצה לשחק גם בעונה הבאה בליגת האלופות, אבל כרגע מה שחשוב זה שאלקה ולא מנואל נוייר. אנחנו לא מספיק טובים והמצב שלנו מראה על כך באופן ברור. הקבוצה שינתה לחלוטין את פניה בקיץ האחרון והגיעו הרבה שחקנים חדשים, אז לוקח לנו זמן להיבנות". נוייר התייחס גם לעתיד של הקבוצה: "האיכות הגבוהה שלנו מדברת בעד עצמה, אבל אנחנו חייבים להיות זהירים ומוכנים גם לקרבות הישרדות".

שאלקה תפגוש מחר את סט. פאולי למשחק קריטי במיוחד, בתקווה לעלות מעל הקו האדום. "היינו חייבים להוציא שלוש נקודות בתל אביב וחזרנו עם אחת בלבד", אמר נוייר, "תוקפים את כולנו על היכולת וגם אנחנו חייבים לשאול את עצמנו שאלות נוקבות, בלי קשר למספר או השם שכתוב לנו על החולצה. לתלות את האשם בשחקן זה או אחר תהיה טעות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully