וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא היה סיכוי שנעזוב את סן סירו מנוצחים"

מאמן ריאל התייחס ל-2:2 הדרמטי עם מילאן, והעליה לשמינית הגמר: "הפוטנציאל שלנו עצום". אינזאגי: "הוכחתי לכולם"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

איזה משחק נהדר ראינו הלילה (רביעי) בסן סירו. יתרון, מהפך, שער שוויון ארבע דקות תוספת זמן - כל אלה היו מנת חלקן של ריאל מדריד ומילאן, שסיימו בסופו של דבר ב-2:2 הכי דרמטי שיש. לאחר שהבלאנקוס עלו ליתרון לקראת סיום המחצית משער של גוזאלו היגואין קם פיפו אינזאגי הבלתי נגמר וביצע מהפך ענק בשלהי המחצית השניה, אלא שהמילה האחרונה, כאמור, היתה של האורחים מספרד - ושל פדרו לאון, שקבע 2:2 והפך את חזרתו של ז'וזה מוריניו לסן סירו למאושרת. ריאל מדריד עולה לשמינית הגמר.

"במחצית הראשונה, כמו במדריד, זו היתה הצגה נהדרת של השחקנים שלנו", אמר מוריניו בסיום. "מילאן לא קבוצה פנטסטית מבחינת כדורגל, אבל האופי שלהם מדהים, עם שחקניו כמו אינזאגי, גאטוסו וסיידורף, שמשחקים כבר שנים בליגת האלופות. בשער הראשון שלהם פיפו החליק ובשני הוא היה בנבדל ברור, אבל איני רוצה לדבר על השופט".

לאחר מכן התייחס 'המיוחד' לשער השוויון הדרמטי של קבוצתו, כשאמר: "לא היה סיכוי שנעזוב את האצטדיון מנוצחים, השער המאוחר היה מגיע לנו. יש לנו קבוצה צעירה שעוד צריכה לגדול, אבל הפוטנציאל שלנו עצום. הערב הוכחנו את הכישרון שלנו וגם שאנחנו קצת נאיבים. עלינו להיות קצת יותר ציניים כדי לזכות בליגת האלופות".

הכוכב הגדול של הערב, פדרו לאון המחליף, השתדל להישאר צנוע, למרות השער שהעלה את קבוצתו לשלב הבא. "אני מאושר, כי השער שלי נתן לנו את הנקודה שהיינו צריכים כדי לעלות. שיחקנו טוב עד שני השערים של אינזאגי, ואז הצלחתי להבקיע, אבל הדבר החשוב הוא הקבוצה", אמר הקשר הצעיר. לאחר מכן נשאל לאון לגבי השתלבותו עד כה בקבוצת הפאר, ואמר: "אני מאוד מרוצה כאן. לכולם קשה להבטיח מקום בהרכב של ריאל מדריד, ואני לא שונה".

אלא שעם כל הכבוד לפדרו לאון החביב, כוכב המשחק האמיתי של הערב הזה היה פיליפו אינזאגי הבלתי נגמר, שהבקיע הערב צמד שהביא אותו ל-70 שערים באירופה. "היו כמה פרשנים ששכחו ממני. אני מאוד גאה להיות כאן בגילי, לשמוע הכל, ולהוכיח לכולם את האיכויות שלי על כר הדשא", אמר פיפו הנפלא, וסגר כמה חשבונות עם התקשורת.

השערים של אינזאגי עזרו לו לעקוף את מרקו ואן באסטן האגדי בטבלת השערים של מילאן, עם 145 במספר. "זהו כבוד ענק", התייחס החלוץ הוותיק להישג. "אני רוצה להקדיש את הערב הנפלא הזה, ככל הנראה הטוב בקריירה שלי, לחברים שלי".

מאמן המילאנזים, מאסמיליאנו אלגרי, ניסה למצוא את חצי הכוס המלאה. "לאור המצבים אליהם הגיעה ריאל מדריד, התוצאה הוגנת", הודה מאמן הרוסונרי. "גם לנו היו מצבים טובים, במיוחד במחצית השנייה הטובה יותר שלנו. התגובה והרצון שלנו היו טובים ולמרות שחבל שלא ניצחנו, טוב לראות את הצד החזק שלנו. שיחקנו טוב יותר לעומת המשחק בברנבאו ואני מרוצה ממה שהראינו. התוצאה חשובה לנו למרות שלא ניצחנו".

קול: "יש לנו רעב ותשוקה לזכות בליגת האלופות"

צ'לסי נהנתה מערב קליל במיוחד עם 1:4 בסטמפורד ברידג' על ספרטק מוסקבה. הקבוצה הלונדונית שמרה על המאזן המושלם והבטיחה את עלייתה לשלב הבא. "זה היה ערב מצוין, שיחקנו משחק טוב למעט רבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה", אמר קרלו אנצ'לוטי. "עלינו ועכשיו נילחם על המקום הראשון. אנחנו מציגים המשכיות ומשחקים עם יותר ביטחון לעומת שעברה".

המגן אשלי קול הוסיף: "אנחנו לא משחקים טוב כמו בפתיחת העונה, אבל אנחנו משיגים את התוצאות. אנחנו מנצחים וזה הדבר הכי חשוב. יש לנו רעב ותשוקה לזכות בליגת האלופות, אבל הדרך עוד ארוכה". המגן שיבח את השילוב בין אלנקה לדרוגבה, שכבשו שער כל אחד: "מגני היריבה לא יכולים לעצור אותם. הקצב והיכולת שלהם יוצרים מצבים לשחקנים אחרים".

ונגר: "הפסד של חוסר בגרות"

ארסנל הפצועה הופיעה בהרכב טלאים למשחק החוץ באוקראינה וספגה הפסד ראשון בשלב הבתים, 2:1 לשחטאר. אדוארדו, אקס התותחנים, כבש את שער הניצחון והעדיף לא לחגוג. "פתחנו טוב את המשחק, אבל אחר כך הפכנו שאננים. יריבה טובה הענישה אותנו וזה שיעור טוב לשחקנים", אמר ארסן ונגר והסביר: "אי אפשר להצליח בלי 100 אחוז ריכוז בהגנה. שיחקנו טוב יותר במחצית השנייה, אבל שחטאר שיחקו חכם. היו לנו מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. כשאתה לא מרוכז במשך 90 דקות, אתה סובל".

ונגר הודה כי קיווה לסגור את סיפור ההעפלה כבר הערב: "החמצנו הזדמנות, תיקו היה מספיק לנו. היינו צריכים להוציא יותר אחרי שכבשנו שער יתרון מהיר. ההפסד נבע מחוסר בגרות. הורדנו רגל מהגז ונענשנו".

תיאו וולקוט, שכבש את שער היתרון, הוסיף: "לשחטאר יש מאזן טוב בבית וזה מקום קשה לשחק בו. רצינו להבקיע שער מהיר כדי להשתיק את הקהל, אבל לא הגנו כמו שצריך אחרי שכבשנו. אנחנו עדיין מובילים את הבית ונמצאים בעמדה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully