וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי הודח במפתיע מטורניר ולנסיה

המדורג 4 בעולם ואלוף השנה שעברה נכנע למונאקו 6:2, 3:6, 6:2 בסיבוב השני. באזל: פדרר ברבע הגמר, רודיק בשמינית

הפתעה גדולה נרשמה הערב (רביעי) בטורניר ולנסיה (סך פרסים: 1.357 מיליון יורו), כאשר המדורג הבכיר והאלוף המכהן, אנדי מארי, הודח כבר בסיבוב בסיבוב השני לאחר הפסד 6:2, 3:6, 6:2 לחואן מונאקו. הטניסאי הבריטי, המדורג רביעי בעולם, רשם את הפסדו השני בקריירה ליריבו הארגנטינאי המפתיע, וטורניר ולנסיה יקבל השנה אלוף חדש. המדורג הבכיר לאחר הדחתו של מארי הוא רובין סודרלינג השבדי, בעוד מונאקו יפגוש בסיבוב השלישי את פבלו אנג'ואר הספרדי.

ההדחה של מארי לא הייתה ההפתעה היחידה בוולנסיה. גם המדורג שלישי בטורניר פרננדו ורדאסקו הודח לאחר שנכנע 6:1, 6:3 לז'יל סימון. מיכאיל יוז'ני, המדורג 10 בעולם, פרש ברגע האחרון מהטורניר בגלל בעיות גב עוד לפני שעלה לשחק. ההדחה של ורדאסקו והפרישה של יוז'ני פגעו בסיכוייהם להשתחל לטורניר המאסטרס.

גם בבאזל (סך פרסים: 1.225 מיליון יורו) שיחקו הערב, כאשר במוקד, איך לא, הפייבוריט המקומי רוג'ר פדרר, שינסה להשכיח את ההפסד בגמר השנה שעברה לנובאק דג'וקוביץ'. הערב ניצח המדורג הבכיר בטורניר 3:6, 4:6 את יאנקו טיפסארביץ' הסרבי בשמינית הגמר. המדורג רביעי בטורניר, אנדי רודיק, גבר בדרבי אמריקאי דרמטי 5:7, 5:7 על סם קוורי, ועלה לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully