וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מתוודה: "הניצחון עבורי הוא כמו סם"

קשר ברצלונה התראיין לאתר פיפ"א ואמר: "כשמתחילים להתרגל לניצחונות רק רוצים עוד ועוד". על ריאל מדריד: "לא מרשימה"

בזמן שפפ גווארדיולה מתלבט האם לתת לו מנוחה במשחק הליגה הקרוב מול חטאפה, התפנה צ'אבי לההעניק ראיון נרחב לאתר פיפ"א. קשר ברצלונה ונבחרת ספרד תיאר את עצמו כמכור לניצחונות ואמר: "אתה מתחיל להתרגל לניצחונות ורוצה עוד ועוד. הניצחון הוא כמו סם".

הקשר הנפלא סיפר על היעדים הבאים מבחינתנו, אחרי שהיה שותף לעונה הנפלאה בה זכתה ברצלונה בשישה תארים. "אנחנו שואפים לשבור את שיא ארבע האליפויות הרצופות של ה'דרים טים' ואני רוצה להיות שיאן התארים של הקבוצה. אנחנו מכוונים העונה לכל התארים. מה הסוד שלנו? יש לנו הרבה שחקנים שהיו בקבוצה מגיל צעיר והדבר הזה יקר מפז".

צ'אבי התייחס בדבריו גם לססק פברגאס ולסוגיית השילוב ביניהם בנבחרת. "מצחיק אותי שאנשים אומרים שאנחנו לא יכולים לשחק ביחד בהרכב", אמר הקשר. "ההפך הוא הנכון. אנחנו מסוגלים לשתף פעולה בעיניים עצומות. הוא שחקן פנטסטי שהוכיח את זה בארסנל ובנבחרת. אני תמיד אומר: בארסה טבועה אצלו בגנים".

וכמובן, איך אפשר בלי ריאל מדריד? "הם לא מרשימים, אבל הם משיגים את התוצאות וילחמו איתנו עד סוף העונה, למרות שאין להם את אותה פילוסופיית משחק כמו שלנו. לריאל יש מאמן תחרותי מאוד והוא ידאג שהם ירוצו חזק עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully