וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "היו בעיות עם שחקנים בכירים בצ'לסי"

המאמן הברזילאי חשף מה הוביל לקדנציה הרעה בבלוז: "לקחתי סיכונים שאחרים לא לקחו, אך לא היתה לי שליטה מלאה"

למעלה משנה וחצי עברה מאז פוטר לואיס פליפה סקולארי מצ'לסי, אך כרגע נדמה כאילו המאמן הברזילאי בן ה-61 עדיין לא התגבר לגמרי על חוויותיו בסטמפורד ברידג'. "בכל פעם שקבוצות אירופאיות ממנות מאמנים דרום אמריקאים, תמיד יש להן ספקות לגבי צורת העבודה שלנו. שיטות העבודה שלי לא ממש דומות לכדורגל האנגלי, בדרום אמריקה אנחנו עובדים יותר על הבסיס. לקחתי סיכונים שמאמנים אחרים לא לקחו, ולא היתה לי שליטה מלאה".

כזכור, מאמן נבחרת ברזיל ופורטוגל בעבר הצטרף לבלוז בתחילת עונת 2008 ופוטר אחרי חצי עונה, בה מצאה עצמה הקבוצה במקום הרביעי בלבד בפרמיירליג. כעת, סקולארי מאמין שאחת הסיבות לחוסר הצלחתו היתה יחסיו עם מספר מהשחקנים הבכירים של הקבוצה, וביניהם דידייה דרוגבה. "קמה נגדי התנגדות, בעיקר בגלל ששניים או שלושה שחקנים ניסו להטיל את הסמכות שלהם בצורה שלא היתה נכונה".

"ההנהלה היתה מודאגת מכיוון שלא ניצחנו קבוצות גדולות", המשיך סקולארי. "היו הרבה שאלות לגבי האווירה, לאור מספר בעיות עם מספר מהשחקנים הבכירים שלנו. הם יזכרו אותי, אני בטוח בזה. הייתי עצוב אחרי הפיטורים, מכיוון שנהניתי בתפקיד ורציתי להישאר. הכדורגל האנגלי נהדר, אבל הייתי צריך ללכת, אז הלכתי", סיכם המאמן הוותיק את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully