וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסדים מפתיעים לברצלונה ופנאתינייקוס

אלופת אירופה הפסידה בביתה 69:61 לפנרבחצ'ה/אולקר, לובליאנה הנפלאה הדהימה את אוברדוביץ' ושחקניו עם 84:85

לאחר שלל המשחקים המעניינים וההפתעות אמש (רביעי), המחזור השלישי של היורוליג הגיע הערב לסיומו והביא איתו מספר הפתעות נוספות. במשחק הדרמטי ביותר של הערב גברה לובליאנה הנפלאה על פנאתינייקוס הגדולה 84:85 אחרי הארכה, ועלתה לראש בית ד'. בבית ג' נרשמה הפתעה גדולה גם כן, כאשר פנרבחצ'ה/אולקר של נבן ספאחיה רשמה 61:69 ענק בברצלונה, בדרך לשמירה על מאזן מושלם. הנציגה הספרדית הנוספת ששיחקה הערב, ריאל מדריד, דווקא ייצגה בכבוד את המדינה, כאשר חזרה מרומא עם 56:74 נאה.

בית ב'

רומא - ריאל מדריד 74:56

מעטים האנשים שחשבו כי דווקא רומא הצנועה תוליך את בית ב', ותהיה היחידה ללא הפסדים עם הכניסה למחזור המשחקים השלישי. אלא שהחבורה של מתאו בוניצ'יולי מציגה כדורסל טוב מאוד עד כה, ואחרי שגברה במחזורי הפתיחה על באמברג ושרלרואה, בשלושת המחזורים הקרובים מחכות לה ריאל מדריד, מלאגה ואולימפיאקוס. קל זה לא יהיה, על אחת כמה וכמה כשמוסיפים את הפציעות של צמד הפורוורדים האיטלקים, לואיג'י דאטומה ואנג'לו ג'ילי.

מנגד, הבלאנקוס של אטורה מסינה חזרו לעצמם אחרי התבוסה במשחק הפתיחה לאולימפיאקוס, וגברו במחזור הקודם על מלאגה במשחק חשוב במיוחד. ניצחון מחר עשוי להכניס את קבוצת הפאר ממדריד למומנטום, שכן במחזורים הבאים מחכות לה באמברג ושרלרואה החלשות. מי שלא יוכל ליטול חלק במאמץ המלחמתי הוא פבלו פריג'יוני הפצוע, כאשר בהיעדרו יחלקו סרחיו רודריגז וסרחיו יול את הדקות בעמדת הרכז הספרדית.

בית ג'

ברצלונה - פנרבחצ'ה/אולקר 69:61


איזה יופי של משחק קיבלנו הערב בברצלונה. מצד אחד אלופת אירופה המכהנת, שנראית כפייבוריטית הברורה לחגוג זכיה שניה ברציפות במפעל הבכיר ביבשת, ומהצד השני קבוצת פאר משופרת מטורקיה, שחולמת להפוך את הפוטנציאל הגדול למציאות. ואכן, הציפיות הגדולות התגשמו, עם הגנות נהדרות ומשחק שברובו היה דרמטי וצמוד, עד הסיום המפתיע, ובו רשמה בארסה את הפסד הבכורה שלה ביורוליג העונה.

מנגד, האורחים נראים מצוין בפתיחת העונה, וברבע השני הם עלו ליתרון 18:27 אל מול האוהדים הספרדים המופתעים. ברצלונה חזרה לעצמה ואף עלתה לרבע האחרון ביתרון 44:45, אלא שרוקו אוקיץ' העלה את פנרבחצ'ה/אולקר ל-57:62, שתי דקות לסיום. החטאות קריטיות של פיט מיקאל ויאקה לאקוביץ' מנעו מאלופת אירופה קאמבק נוסף, והחבורה של נוון ספאחיה ניצלה זאת כדי להשלים את ההפתעה, לרשום את נצחונם השלישי ברציפות, ולהיצמד לסיינה בראש הבית.

אוקיץ' הוביל את האורחים המאושרים עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, בעוד מרקו תומאס המוכשר הוסיף 12. את ברצלונה המאכזבת הוביל פיט מיקאל עם 17, אלא שאחוזי קליעה נוראיים של לאקוביץ' ונבארו מחוץ לקשת (1 מ-11) לא ממש הותירו לקטלאנים צ'אנס רב.

שולה - ריטאס וילנה 69:73

זה היה קשה מאוד, אבל בסופו של דבר אפשר להגיד מזל טוב לשולה הצנועה, שרשמה את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג. המשחק הלך צמוד לרוב אורכו, כאשר לרבע האחרון עלו הצרפתים ביתרון 49:55. הליטאים צימקו ואפילו עלו ליתרון 62:63 עם שלשה של חאליד אל אמין, שתי דקות לסיום, אלא שפביאן קאוסר, המצטיין במשחק, הריץ את שולה ל-0:5 מהיר, שהעניק לה את הניצחון הדרמטי בסופו של דבר. ריטאס המאכזבת רושמת את הפסדה השלישי ברציפות, ואת הפסד החוץ השישי ברציפות שלה במפעל. קאוסר הוביל את המנצחים עם 20 נקודות, כאשר וולה אבדלוביץ' הוסיף 15. מנגד, 19 של מרטינס גצ'ביצ'יוס לא הספיקו לריטאס.

בית ד'

לובליאנה - פנאתינייקוס 84:85 (אחרי הארכה)

המשחק הטוב ביותר של הערב התרחש בסלובניה, כאשר הביא אל הפרקט שתי קבוצות בלתי מנוצחות שהלכו ראש בראש עד השניה האחרונה. בסופו של דבר הקבוצה הנפלאה של יורי זדובץ' חוללה את ההפתעה הגדולה של הערב, כאשר התלמיד לחלוטין עלה על רבו - ז'לימיר אוברדוביץ', ובעוד שפנאתינייקוס רשמה הפסד בכורה ביורוליג, לובליאנה עלתה לפסגת בית ד'.

הרבע הראשון היה שייך לפנאתינייקוס, אלא שברבע השני הראתה לובליאנה את הפוטנציאל הענק שלה, כאשר השאירה את היוונים על 6 נקודות בלבד, בדרך ליתרון 26:37. פנאתינייקוס השיבה עם רבע שלישי של 9:20, ובדקות האחרונות הדרמה הגיעה לשיאה. סאשו אזובולט העלה את המארחת הנפלאה ל-67:70, אלא שדיאמנטידיס קלע חמש פעמים ברציפות מהעונשין, ופנאתינייקוס עלתה ל-70:72. גמור? לא אם תשאלו את ולאדו אילייבסקי, שקלע סל גדול ממש בשניות האחרונות, ושלח את המשחק להארכה.

בחמש הדקות הבאות לובליאנה המשיכה במומנטום, כאשר שלשה גדולה של אילייבסקי הלוהט בצירוף דאנק של קני גרגורי העלו את המארחת ל-75:80. הירוקים מאתונה עוד הצליחו לצמק, אך לא יותר. קווין פינקני, אקס הפועל ירושלים, שוב הוביל את הסלובנים עם 16 נקודות, כאשר גם לגרגורי (13) ואילייבסקי (11) והיו מצוינים. דיאמנטידיס מילא את דף הסטטיסטיקה מהצד השני עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אך זה לא הספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully