וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "נשחק באולם הקשה באירופה"

4.11.2010 / 14:00

סנטר מכבי ת"א לא שוכח את משחקי העונה שעברה בבלגרד. אידסון נקע קלות את הקרסול, אך יהיה כשיר (21:45, ערוץ 10)

מכבי תל אביב תנסה לשמור על המומנטום במשחק השלישי שלה ביורוליג מול פרטיזן בלגרד (חמישי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10), שמנעה ממנה להגיע לפיינל פור בשנה שעברה. הצהובים, שמקווים לאסוף ניצחון שייתן להם מקדמה בבית, בטוחים ביכולת שלהם לנצל את ההיחלשות של פרטיזן כדי לאסוף את הניצחון. צ'אק אידסון נקע קלות את הקרסול, אך בקבוצה לא מודאגים והוא יהיה כשיר למשחק.

לאחר מסע מפרך של שתי טיסות לסרביה חיכתה לאנשי מכבי תל אביב הפתעה לא נעימה. בשעות הלילה, לאחר שהתמקמו כבר במלון בבלגרד, חשו כולם כי הקרקע זעה תחת רגליהם. "היו כמה חבר'ה שיצאו למסדרון", סיפר המנהל גור שלף לוואלה! ספורט. "הם שאמרו לי אחר כך על רעידת האדמה. אני אפילו לא התעוררתי מזה", הוסיף המנהל.

למרות החוויה הלא נעימה, בקבוצה ה?רבו להתלוצץ ביניהם על תופעת הטבע שקידמה את פניהם בסרביה, אך הרעש אינו מערער את הדבקות במטרה: השגת ניצחון במשחק מול פרטיזן, הקבוצה שהדיחה בשנה שעברה את הצהובים בשלב ההצלבה.

"אנחנו צריכים להגיע למשחק חדים ומוכנים", סימן דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, את המפתח לניצחון. "אנחנו צריכים לשמור ולהימנע מאיבודי כדור. הרמה של הכדורסל בסרביה גבוהה כי לפרטיזן יש מסורת כדורסל נפלאה. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מהם כדי לנצח מכיוון שיש להם יתרון בכך שהם משחקים בבית עם האוהדים הפנטסטים שלהם, שמזכירים את הקהל שלנו".

בלאט הוסיף כי קבוצתו תהיה חייבת לדעת להתמודד עם הלחץ של הקהל המקומי, ואמר: "האוהדים שלהם תורמים הרבה מאוד לקבוצה שלהם ויש לכך השפעה על היריב ולפעמים על השופטים. פרטיזן היא קבוצה חדשה, אבל קבוצה טובה. השחקנים החדשים השתלבו היטב בקבוצה. הסנטר שלהם, נת'ן ג'אוואי, בנוי כמו סופו וזה הולך להיות מעניין".

בלאט סיפר לוואלה! ספורט על הדרך בה הרגישו בקבוצה את רעידת האדמה: "שרדנו את זה. אני יכול לספר ששני עוזרי המאמן שלי חוו את זה בצורה ממשית כי הם היו ערים והתכוננו למשחק. לעומתם, אני ישנתי".

שחורציאניטיס: "לא באים כדי לנקום"

הצהובים ערכו אימון בבלגרד ולאחריו סופוקליס שחורציאניטיס התייחס למפגש הפיקנטי: "לא הייתי בשנה שעברה כשפרטיזן הדיחה את מכבי, אבל אנחנו לא מגיעים בכדי לנקום. אני כן יודע שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אנחנו בסיטואציה טובה, מציגים הגנה טובה ובכוונתו להמשיך בכך".

"המשחק מתקיים באולם הקשה ביותר לשחק באירופה", הוסיף הסנטר יניב גרין. "יש לנו זיכרונות לא טובים משם, אבל פרטיזן היא קבוצה שונה וכך גם אנחנו. נבוא לנצח הפעם", הבטיח הסנטר.

גיא פניני מודע לכמות הציפיות שיש מהקבוצה שלו ובעיקר מהרצון של האוהדים לראות את הצהובים נוקמים בפרטיזן. "אין לנו זכרונות טובים מבלגרד, אבל מה שקרה בשנה שעברה הוא היסטוריה", הבהיר הפורוורד. "התגברנו על זה ואנחנו מסתכלים קדימה. רוב השחקנים שלנו התמודדו עם מצבי לחץ כמו זה שהולך להיות לנו ואנחנו מקצוענים מספיק כדי להתמקד במשחק ולא בקהל. הדברים הולכים לנו טוב לאחרונה ואני מקווה ומאמין שנשמור על המומנטום. אנחנו מגיעים כדי לנצח".

מאמן פרטיזן ולאדה יובאנוביץ' התייחס גם הוא למשחק ואמר: "למכבי יש קבוצה חדשה, מאמן חדש, וכך גם השאיפות שלהם. מכבי יגיעו עם מוטיבציה גבוהה בגלל שהדחנו אותם בעונה שעברה, אבל דבר אחד בטוח, נעשה את המקסימום בכדי לעשות רושם טוב ולהשיג תוצאות".

עדכון ראשון: 3/11 13:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully