וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "תמיד קשה לשחק בבלגרד"

2.11.2010 / 15:41

מכבי ת"א יצאה למשחק נגד פרטיזן ושחקניה התייחסו לאווירה. פניני: "נעשה את ההפרדה". גרין יעדיף את אירופה אם ישוחרר

קובי אליהו

וידאו: ספורט5

אחרי חמישה ימים בהם ניצחה בצורה משכנעת את ז'לגיריס קובנה ובהמשך הביסה את הפועל ירושלים, יצאה היום (שלישי) מכבי תל אביב לפרנקפורט, משם היא תמשיך בדרכה לבלגרד למפגש עם פרטיזן המקומית במסגרת המחזור השלישי ביורוליג.

הצהובים למעשה יגיעו למקום בו סיימו את דרכם בזירה האירופאית בשנה שעברה, אחרי שנכנעו לפרטיזן בשלב ההצלבה, וליאור אליהו, שלא היה שותף לאכזבה, אמר לפני ההמראה: "תמיד קשה לשחק בבלגרד. כשיש שם 9,000 אוהדים זה נשמע כמו 30 אלף. אני לא חושב שזה תהיה נקמה אם ננצח, אנחנו פשוט צריכים לבוא ולעשות את זה. אנחנו בתקופה טובה ואנחנו צריכים להמשיך אותה. אני חושב שהמשחק הזה יהיה ברמת קושי כמו לשחק נגד ויטוריה".

גיא פניני, שדווקא היה שותף להפסדים של מכבי בבירת סרביה בשנה שעברה, הוסיף: "יש לנו זכרונות לא טובים משם, אבל זו היסטוריה. היו לנו שם שני משחקים לא טובים, אבל עכשיו אנחנו באים לנצח. רוב השחקנים שלנו כבר היו במעמדים כאלו והם יודעים להפריד בין הקהל לבין המשחק עצמו".

באשר לסוגיית יניב גרין, מסתמן כי השחקן יעדיף למצות את האופציה האירופית אם אכן ישוחרר מהקבוצה. במכבי תל אביב, כאמור, מעדיפים להשאיל את השחקן וניהלו מגעים עם מכבי חיפה לגביו, אך יודעים שבסופו של דבר יהיה זה הסנטר שיכריע. אגב, עוד בטרם הפניה לחיפה, נעשתה פניה דומה מצד הצהובים גם לאריס סלוניקי, אותה מאמן שרון דרוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully