וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "גארת בייל לא למכירה"

מאמן טוטנהאם דוחה את הדיווחים על האפשרות שהכוכב יעזוב: "הבעלים של המועדון לא עניים. גארת צריך להישאר כאן"

תבחרו אתם אם להאמין לזה או לא, אבל הארי רדנאפ, מאמן טוטנהאם, מוציא מכלל אפשרות שהקבוצה שלו תמכור את השם החם ביותר כיום באנגליה, גארת בייל, על אף הדיווחים כי השחקן עשוי לעבור לברצלונה או אינטר. "הבעלים של המועדון הם לא אנשים עניים", הבהיר הוולשי. "הם לא צריכים למכור אותו".

על עתידו של השחקן, שמככב מאז תחילת העונה, הוסיף רדנאפ: "אני לא חושב שגארת צריך ללכת למקום אחר, וכל מה שהוא צריך זה לשחק את הכדורגל שלו. הוא צריך להישאר כאן בוויט הארט ליין".

אחרי ה-1:3 על אינטר, רדנאפ חילק את המחמאות שלו בין יתר שחקני הסגל, ואמר: "גארת היה מבריק, אבל כל הקבוצה הייתה מבריקה, כולם. הוצאנו את אינטר מהמשחק. היינו הרבה יותר טובים מההתחלה ועד הסוף. זו הייתה הופעה יוצאת מן הכלל. זה היה אחד הלילות הכי טובים של האוהדים שלנו בוויט הארט ליין. זה היה אחד הלילות הנהדרים שלי בקריירה. הם מחזיקי הגביע והוצאנו אותם מהמשחק".

בייל עצמו היה מרוצה אף הוא מהתפתחות המשחק, ואמר: "אני נהנה מהכדורגל שלי. בכל פעם שקיבלנו את הכדור, היינו נמרצים וזה עזר לשחק טוב. כשהקבוצה משחקת טוב, זה מקל עליי לשחק טוב. אהבתי כל דקה במשחק. זה ניצחון שייזכר אצל כל אחד בקבוצה. הגיע לנו לנצח. ידענו שאנחנו קבוצה טובה שכן שיחקנו טוב והראינו את זה הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully