וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספואלסטרה: "לברון הרג את המשחק עם הראש שלו"

מאמן מיאמי התלהב מ-12 האסיסטים של הכוכב שלו מול מינסוטה. בריאנט: "חששתי שפאו גאסול יהיה עדין עם אחיו"

אחרי הטיול הקליל של מיאמי מול מינסוטה (97:129), נראה שבהיט יודעים שצריך לקחת את הניצחון הזה, שהינו הרביעי העונה, בערבון מוגבל. לברון ג'יימס, שקלע 20 נקודות וחילק 12 אסיסים, ניסה להסביר את השיתופיות שלו במשחק של ההיט, ואמר: "אני בסך הכל לוקח את מה שההגנה נותנת לי".

עוד על המשחק אמר הכוכב של מיאמי: "אני חושב שדווין וויד היה הקלעי הבולט במחצית הראשונה, וכשיש לך שחקן כמוהו, אתה לא כל כך צריך לדאוג בנוגע לנקודות שלך. ניסיתי לתת הגנה כמה שאני יכול. אני יודע שאין אדם אחד שיכול לעצור אותי להגיע לכל מקום על הפרקט".

אריק ספואלסטרה, מאמן ההיט, הוסיף: "מה שראיתי היום מלברון היה משחק עם איי קיו גבוה. הוא השתלט והרג את המשחק עם הראש שלו. הציקו לו שני חבר'ה ששמרו עליו, מה שחייב קצב גבוה. הוא לא היה 100 אחוז הלילה, אבל הוא הצליח לעשות מהלכים והביא שחקנים להגיע למצבי קליעה נוחים".

גם בלייקרס חגגו ניצחון קל, ששמר על המאזן המושלם של האלופה אחרי 105:124 על ממפיס. פאו גאסול, שקלע 21 נקודות והוריד 13 ריבאונדים, פגש את אחיו, מארק גאסול, והיה מרוצה מהעניין: "זה תמיד יותר כיף עבורי לשחק נגד הקבוצה הקודמת שלי ויותר מכך מול אחי. היה משחק טוב". על הדאנק שביצע על אחיו אמר: "עשיתי את זה כמה פעמים לפני כן, לא עליו אלא על שחקנים טובים אחרים". גם קובי בריאנט היה מרוצה: "אני שמח שפאו סוף סוף עשה דאנק עליו. דאגתי שהוא יהיה עדין איתו".

בוסטון לא עבדה קשה מדי במשחק החוץ מול דטרויט, שנותרה על אפס ניצחונות, אחרי 86:109. הסיפור במשחק היה רייג'ון רונדו, שחילק 17 אסיסטים. "הוא לא ייאמן", החמיא לו פול פירס. "הוא נתן משחק מושלם הלילה. היו לו 17 אסיסטים ואף לא איבוד כדור אחד. אי אפשר לבקש יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully