וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: רפי דהן הורחק משלושה משחקים בפועל

3.11.2010 / 17:42

הקשר אמנם הגיש תצהיר משפטי נגד תבריזי, אך נענש בבית הדין בעוון העלבת שופט. המנכ"ל צפריר: "חבל שלא דחו את הדיון"

רפי דהן, קשרה של הפועל פתח תקוה, קיבל הערב (רביעי) הודעה מדייני ההתאחדות לכדורגל כי הוא מורחק משלושה משחקים בפועל בעקבות דבריו לשופט איתן תבריזי. את המשחק הראשון ריצה דהן בהפסד למכבי חיפה. בדיון עצמו טען תבריזי כי דהן קרא לעברו: "מי אתה בכלל? אין לך מושג". בהפועל פתח תקוה טענו כי השחקן לא אמר את הדברים.

ההתאחדות לכדורגל קיבלה אמש (שלישי) את התצהירים שהגישו דהן ואקסברד נגד תבריזי. כזכור, פרקליט המועדון עו"ד שי אליאס הוא זה שהחתים את השניים על התצהיר. בהתאחדות לכדורגל אמרו אתמול כי הם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה שחקן התלונן באמצעות תצהיר משפטי, ולא באמצעות מכתב תלונה רגיל, נגד שופט.

המנכ"ל אפי צפריר התייחס להחלטת בית הדין ואמר: "חבל מאוד שבית הדין לא קיבל את הבקשה שלנו לדחות את הדיון עד שתתבהר התלונה נגד השופט תבריזי בעקבות הצהרת התצהירים של דהן ואקסברד כנגדו. משום שאם ימצא שדברי השחקנים נכונים אי אפשר יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. נראה כאילו תבריזי ציין את הדברים כדי להסיט את האש ממעשיו. ניסינו לשנות את המצב, אבל מהבחינה הזו בית הדין היה אטום ולא כיבד את הבקשה".

מתיאס: "מגיע לי לשחק ברמה גבוהה יותר מהפועל פתח תקוה"

"אין לי מושג מדוע יובל נעים לא רצה אותי. זה מעולם לא קרה, שככה מאמן החליט לזרוק אותי מהקבוצה וזהו, בלי הסברים. היה לי מוזר כשאמרו לי שלשום שיש שמועות שאני הולך הביתה. בעוד כמה ימים אחזור לניגריה, אתחיל להתאמן בקבוצה הקודמת שלי, בי.בי.סי ליונס, ואז נראה מה יהיה". כך, בטון מאוכזב משהו מהמאמן החדש שלו, יובל נעים, התבטא מגן הפועל פתח תקוה עמנואל מתיאס על הפרידה מהקבוצה הנוכחית.

הבלם הטוגולזי, שהגיע בתחילת העונה שעברה, נחשב לשחקן מפתח בקבוצה עם הגעתו. במהלך התקופה החליט המאמן הקודם אלי מחפוד להסיט אותו לעמדת המגן הימני ומאז הוא משחק בהרכב, עד שנעים הגיע והחליט לשחרר אותו. "הוא רמז שאני לא מקצוען, אבל כשהגעתי לאימון עשיתי הכל כדי להצליח. הוא חשב שאני לא מוצלח? יש לי חדשות טובות בשבילו, כשלעמנואל מתיאס יש ביטחון הוא יכול לשחק גם בהרכב של קבוצה בכירה יותר, אפילו מכבי חיפה או הפועל תל אביב. מגיע לי לשחק ברמה גבוהה יותר מאשר קבוצה כמו הפועל פתח תקוה. זה רק כדורגל. העיקר שנתנו לי כסף כדי לחזור בטיסה לניגריה".

כזכור, המתיחות בין נעים לשחקן החלה באימון הבכורה של המאמן בקבוצה. מתיאס ביקש לצאת החוצה בגלל פציעה והמאמן לא נתן לו רשות לחזור. לאחר האימון השני של הקבוצה נעים סיפר להנהלה כי הוא מאוכזב מהגישה של השחקן וביקר את העובדה שהגיע עם שיער מפוזר לאימון. בהפועל פתח תקוה אמרו אמש: "מדובר בהחלטה מקצועית של המאמן ויש לכבד אותה".

כעת נעים שוקל לשחרר שני שחקנים נוספים בחודש ינואר. מדובר בחלוץ אוהד קדוסי, שמתחילת העונה עדיין לא השלים 90 דקות מלאות בכל מסגרת שהיא ולא כבש אף שער. "קדוסי שחקן מוכשר מאוד, אבל אם המאמן יחליט לשחרר אותו, נקבל כל החלטה", אמרו בהפועל פתח תקוה. שחקן נוסף שנמצא תחת זכוכית מגדלת הוא הקשר האחורי אור בן חמו.

באימון הבוקר של הקבוצה נעים חילק את השחקנים לשלוש קבוצות וערך אימון קל יחסית בין שלוש תחנות שונות. אחת התחנות התמקדה בתחום הקואורדינציה של השחקנים. לאחר שהשחקנים סיימו את החלק הזה הקבוצה הייתה אמורה לערוך משחקון פנימי, אך השחקנים התלוננו על עייפות ולכן המשחקון בוטל.

המנכ"ל אפי צפריר העביר את המגן יגאל אנטבי בבקרת התקציבים, והוא יהיה בסגל למשחק נגד בית"ר ירושלים.

(עדכון ראשון: 9:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully