וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהן טוען: "תבריזי איים עליי ואמר 'אנגח לך בראש'"

27.10.2010 / 18:50

קשר הפועל פתח תקוה הורחק וטען כי השופט אף קילל אותו. נעים: "הוא עושה מה שהוא רוצה". במשחק, אגב, ניצחה מכבי 2:3

האירועים הדרמטיים לא מפסיקים להציף את הפועל פתח תקוה. לאחר משחק הדרבי הערב (רביעי) בו ניצחה מכבי פתח תקוה 2:3 את הפועל שוחח הקשר רפי דהן, שהורחק מהמשחק, עם חברי הנהלת הפועל פתח תקוה ששאלו אותו מדוע הונף לעברו הכרטיס האדום. לתדהמתם, דהן סיפר כי השופט איתן תבריזי איים עליו כשאמר לו: "אם לא תסתום את הפה, אנגח לך בראש", מה שהוביל לחילופי דברים בניהם. בפתח תקוה לא מתכוונים לשתוק בעקבות הסיפור החמור של דהן ויבדקו את הדברים. "אם הסיפור נכון", אמר הערב גורם בפתח תקוה, "צריך לנקוט בצעדים חמורים כלפי השופט".

לטענת השחקן, במהלך שקדם להרחקתו הוא ניגש לתבריזי ושאל אותו 'למה נתת פנדל? לא היה כלום'. תבריזי אמר לו 'זוז מפה מהר' והוסיף אחריו את האיום. דהן ענה לו: "לא אזוז, מי אתה שתאיים לשבור לי את הראש?". תבריזי, בתגובה, שלף לעברו את האדום. השופט אמר לאחר המשחק בתגובה להאשמות מצד הפועל פתח תקוה: "האירועים האלה לא קרו, לפחות לא במשחק שבו שפטתי". תגובת איגוד השופטים תובא לכשתתקבל.

לאחר המשחק הודיע גם החלוץ עידו אקסברד כי תבריזי התעמת איתו. אקסברד אמר לאנשי הקבוצה: "לא יכול להיות ששופט מקלל אותי ומוציא לי צהוב". מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, התייחס גם הוא לשיפוט: "תבריזי עושה מה שהוא רוצה ומקבל גב מהאיגוד. עדיף שאשמור את הדברים שיש לי בבטן ולא אדבר".

על החלוץ דודו ביטון שישב הערב ביציע, אמר נעים: "אני מקווה שישחק בראשון, זה לא עניינים שקשורים אליי. הבנתי שההנהלה רוצה להגיע להסדר עם טוברוק בנוגע לסעיף השחרור שלו שפורסם".

על רקע היכולת הדלה שהציגה הקבוצה הערב גוברת ההערכה כי חשיפת חוזהו של ביטון בתקשורת והסכסוך עם טוברוק לא ישפיעו על ההחלטה לשתפו במשחק מול מכבי חיפה, ונראה כי השחקן בסופו של דבר יפתח בהרכב. שחקנים בקבוצה אמרו הערב: "המצב רע מאוד, אין לנו את רפי דהן. בלי דודו ביטון אנחנו פשוט אבודים".

כפי שכבר פורסם, במקרה שפתח תקוה לא תשתף את השחקן היא מסתכנת בתקדימים שקבעו בעבר כי השחקן יוכל להשתחרר מחוזהו כבר עכשיו ולעבור לקבוצה אחרת. נראה כי בפתח תקוה לא יקחו את הסיכון, מפני שבית הדין לא יקבל את הטענה כי השחקן לא פותח מבחינת מקצועית, מאחר שהוא הכובש היחיד של הקבוצה העונה.

בפתח תקוה חלק מחברי ההנהלה יקבלו בימים הקרובים זימון לשימוע במשטרה אך במועדון סרבו להתייחס כרגע לאפשרות שיוגש כתב אישום נגד מי מחברי ההנהלה. אגב, חלק מחברי הנהלת הפועל עזבו את יציע הכבוד במצב של 1:3 לזכות מכבי ונראו כעוסים מאוד מצורת המשחק.

היה גם משחק

רצונות לחוד ומציאות לחוד - זה מה שהבינה הערב פעם נוספת הפועל פתח תקוה. הקבוצה של יובל נעים רצתה לנקום ביריבה העירונית מכבי על שני ההפסדים העונה (2:0 בגביע הטוטו ו-4:1 בליגה), העלתה את מרבית שחקני ההרכב הראשון ושוב ירדה מנוצחת. שחקני הספסל של מכבי פתח תקוה לא התרשמו מכוונות היריבה למרות שמבחינתם הכרטיס לרבע הגמר כבר הובטח, ובמחצית שנייה טובה ניצחו 2:3. 200 הצופים שהטריחו עצמם והגיעו לאצטדיון רמת גן השומם, זכו בכל זאת לרגעי הנאה ספורים.

הפועל עלתה ללא מלך השערים דודו ביטון, שעבר שבוע סוער עם פרסום חוזהו הבעייתי וישב ביציע בגלל פציעה. בלעדי המבקיע העיקרי נראתה הקבוצה של נעים חסרת מחץ. מנגד, מחליפי מכבי הציגו יכולת חלשה במחצית הראשונה, אך גילו שיפור ניכר בשנייה ואיפשרו גם לדרור דגו הצעיר לחגוג שער בכורה. דובב גבאי היה מעורב בכל שערי קבוצתו - בישל את הראשון, כבש את השני בפנדל ובעט לקורה בשער השלישי - והיה הבולט על כר הדשא.

הפועל השוותה זמנית מרגלי רפי דהן, אך הקשר הורחק לאחר מכן ויחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. מחליף נוסף, עידו אקסברד, נתן תקווה קלושה עם שער מצמק שתי דקות לסיום, אך בדקה ה-90 החמיץ הזדמנות אדירה להשוות. מכבי פתח תקוה העלתה את מאזנה ל-12 נקודות ועלתה כמובן לרבע הגמר מבית ב' יחד עם המוליכה בני יהודה. הפועל תחזור לצרות של הליגה, בתקווה אולי להדהים את מכבי חיפה ולהשיג ניצחון בכורה העונה.

מהלך המשחק

דקה 7: גבאי השתחרר מהשמירה שלו וניסה להקשית מעל דורי, אך שוער הפועל היה מוכן וקלט.

דקה 32: ויסה השתלט על כדור ברחבה, אבל בעט חלש מקרוב ואיפשר למאנצה לעצור אותו.

דקה 52: גול! גבאי הגביה כדור לרחבה וסרסור נגח לרשת מחמישה מטרים. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 55: גול! המחליף דהן התנהל עם הכדור ומ-22 מטרים ירה כדור חזק בחצי גובה לפינה של מאנצה. 1:1.

דקה 59: גול! גבאי הוכשל ברחבה על ידי אדו וזכה בצדק בפנדל. דהן לא אהב את השריקה, זרק כמה מילים מיותרות לעבר השופט והורחק. גבאי בעצמו לקח את הפנדל ובעט מדויק שמאלה. 1:2 למכבי פתח תקוה, הפועל ב-10 שחקנים.

דקה 78: גול! גבאי סובב כדור טוב מ-18 מטרים אלכסונית לקורה, הכדור ניתז למרכז הרחבה, המחליף דגו השתלט עליו ובעט פנימה. 1:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 88: גול! גם המחליף של הפועל כובש. אקסברד פרץ במבצע אישי נהדר וסיים ברשת של מאנצה. הפועל מצמקת ל-3:2.

דקה 90: שוב אקסברד עשה את הכל לבדו, אבל מול שער חשוף בעט החוצה.

הרכב מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה, חגי גולדנברג, ניצן דמארי, תומר אלבז, אלירן דנין, רועי בקל, מרואן קבהא (רועי בקל, 79), אסי משיח, סאמח מרעב (דרור דגו, 46), דובב גבאי, רוביל סרסור (גידי קניוק, 72).

הרכב משוער: שניר דורי, ניסן אלקלעי, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, איאד חוטבא, ג'ונתן אסוס (אור פישביין, 74), ג'וניור ויסה, גיא צרפתי, גיא דיין (עידו אקסברד, 53), אלון תורג'מן (רפי דהן, 40), אוהד קדוסי (ארמון בן נעים, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully