וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "אני רוצה לזכות בכל מה שאנחנו חולמים"

אחרי שמונה רשמית למאמן נבחרת ארגנטינה, זימן באטיסטה את ביגליה מאנדרלכט לקראת ברזיל. טבז הפצוע נכלל בסגל

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

סרחיו באטיסטה מונה הלילה (בין שלישי לרביעי) למאמנה של נבחרת ארגנטינה, אותה הוביל מאז עזיבת דייגו מראדונה. "מרגע זה ועד 2014 באטיסטה יהיה המאמן הלאומי", הודיע יושב ראש ההתאחדות הארגנטינאית, חוליו גרונדונה. "כל מה שנשאר לי הוא לאחל לו בהצלחה". המאמן עצמו הציב יעד ברור: "אני רוצה שב-2014 נזכה בכל מה שאנחנו שואפים - לנצח במשחק האחרון בגביע העולמי בברזיל".

עוד קודם לכן פירסם המאמן את הסגל לקראת משחק הידידות נגד ברזיל ב-17 לחודש. אלא שהפציעות של אסטבן קמביאסו ופרננדו גאגו אילצו את באטיסטה לזמן את קשרה של אנדרלכט, לוקאס ביגליה, שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי האלביסלטה.

ביגליה, ששיחק בעבר בארגנטינוס ג'וניורס ואינדפנדיינטה, היה חלק מהסגל של הנבחרת הצעירה של ארגנטינה וזכה עימה בגביע העולמי ב-2005. יתר הפנים בסגל של באטיסטה מוכרות, וכוללות בין השאר את קרלוס טבז, למרות שקשרה של מנצ'סטר סיטי סוחב פציעה. הסגל של באטיסטה כולל 25 שחקנים.

הסגל המלא:

שוערים: סרחיו רומרו, מריאנו אנדוחאר.

שחקני הגנה: חאבייר זאנטי, גבריאל מיליטו, וולטר סמואל, ניקולאס בורדיסו, פאבלו זבאלטה, מרטין דמיקליס, גבריאל היינצה, ניקולאס פארחה.

שחקני קישור: אנחל די מריה, חאבייר מסצ'ראנו, אבר באנגה, חוסה סוסה, מריו בולאטי, חאבייר פסטורה, ניקולאס גאיטן, אנדרס ד'אלסנדרו, לוקאס ביגליה.

שחקני התקפה: גונזאלו היגואין, לאונל מסי, סרחיו אגוארו, דייגו מיליטו, אזקייל לאבצי, קרלוס טבז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully