וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ולנסיה הדהימה את צסק"א 57:82

האלופה הרוסית הושפלה בדרך להפסדה השלישי ברציפות. חימקי-קאחה לבוראל 60:64, אולימפיאקוס-מלאגה 63:93

המחזור השלישי ביורוליג נפתח הערב (רביעי) עם כמה משחקים מסקרנים שהביאו איתם מספר תוצאות מדהימות. זה התחיל כבר במשחק הראשון, כאשר קאחה לבוראל, שלא הפסידה עד היום ונראתה כפייבוריטית הברורה לסיים בראש בית א', נכנעה במוסקבה 63:58 לחימקי, שפתחה לגמרי את צמרת הבית של מכבי תל אביב. אלא שההפתעה האמיתית הגיעה לאחר מכן, כאשר צסק"א ספגה את הפסדה השלישי ברציפות במפעל - ועוד איזה הפסד: קבוצת הפאר העצומה הושפלה בספרד 82:57, וצנחה לתהומות חדשים. מי שדווקא הצליחה להתאושש ועשתה זאת מצוין היא אולימפיאקוס, שמחצה בביתה 63:93 את מלאגה המאכזבת. במשחק נוסף בבית א' ניצחה ז'לגיריס 68:74 את פרוקום גדיניה.

בית א'

חימקי מוסקבה - קאחה לבוראל 60:64

אחרי ההפסד בבלגרד בשבוע שעבר, ניתן לומר בפא מלא: חימקי חזרה לעצמה. הקבוצה של סרג'יו סקאריולו (שאימן בויטוריה בסוף שנות התשעים) רשמה הערב ניצחון ביתי נהדר, שפותח לחלוטין את צמרת בית א'. בשבוע הבא מכבי תל אביב מגיעה למוסקבה, ולפי היכולת של חימקי הערב - גם החבורה של דייויד בלאט צריכה להתחיל ולחשוש.

הפתיחה דווקא היתה שייכת לבאסקים, שטסו ל-1:11 אחרי ארבע דקות. אלא שקית' לנגפורד החזיר את המארחת לעניינים, חימקי נטלה את ההובלה, ואל הרבע האחרון היא עלתה ביתרון 47:53. בשלב הזה ההתקפה של קאחה לבוראל פשוט נתקעה, ולאחר שמרטין רנצ'יק עוד צימק ל-53:51 רצה חימקי ל-51:60, ולמעשה סגרה עניין.

זהו הפסדה הראשון של קאחה לבוראל ביורוליג העונה, ובמחזור הבא היא תקווה להתאושש כשתארח את ז'לגיריס. חימקי, מנגד, עולה למאזן חיובי, והיא בוודאי תגיע במומנטום מצוין למשחק מול מכבי תל אביב. לנגפורד הוביל את הרוסים עם 19 נקודות באחוזים מצוינים, כאשר בנג'ימן אזה הוסיף 14 וזוראן פלאניניץ', אקס טאו ויטוריה, 13. מנגד, 18 של פרננדו סן אמטריו לא הספיקו לאלופה הספרדית, שסבלה מערב רע של מרסליניו הוארטס (5) ומירזה טלטוביץ' (7).

ז'לגיריס קובנה - פרוקום גדיניה 68:74

חבולים מהתבוסה ביד אליהו במחזור הקודם, הירוקים חזרו למבצר והיו שותפים למותחן גדול שהסתיים בניצחון דרמטי. המשחק היה רב תהפוכות: ז'לגיריס פתחה בסערה והובילה 14:27 בתום הרבע הראשון בזכות יכולת נהדרת של מרטינאס פוצ'יוס ופאוליוס ינקונאס. אלא שאז הגיע רבע שלישי זוועתי מבחינת המקומיים, שסיימו אותו עם חמש נקודות בלבד בעוד הפולנים מחקו את הפיגור ועלו ל- 46:47. הדרמה נמשכה ברבע האחרון. ריצת 0:11 בחמש דקות העלתה את ז'לגיריס ליתרון 10, אלא שפרוקום שוב לא ויתרה, וכבר עלתה ל-58:61, פחות מדקה לסיום. תומאס דליניקאיטיס קלע שלשה גדולה ושלח את המשחק להארכה, ושם דאג פוצ'יוס להעניק לליטאים יתרון, ולשם שינוי גם לא לשמוט אותו עד הסיום. הגארד הצעיר הוביל את ז'לגיריס עם 16, כאשר דליניקאיטיס הוסיף 16. דניאל יואינג קלע 12 לפולנים.

בית ב'

אולימפיאקוס - מלאגה 63:93

במחזור הקודם היתה אולימפיאקוס אמונה על הבזיון של המחזור, כשהפסידה לבאמברג החלשה 73:61. הערב הוציאו החבורה של דושאן איבקוביץ' את כל העצבים על האנדלוסים המסכנים, במשחק שנגמר פחות או יותר מתי שהתחיל. מלאגה רושמת הפסד שני ברציפות, ומצבה לא נראה טוב בכלל, זאת בניגוד לאדומים מפיראוס, שסוף סוף חוזרים לעצמם.

המשחק הזה נגמר כבר ברבע הראשון, כאשר התקפה קבוצתית מאוזנת, יעילה ומדויקת של המארחת הקנתה לה יתרון 11:27, ממנו לא דאגו היוונים להביט לאחור. למעשה, בשלהי הרבע השני הראה לוח התוצאות 15:38, ולאחר שמלאגה כבר צמצמה למינוס 11 ברבע השלישי, טסו האדומים עם רבע אחרון מדהים, הגדילו את הפער כמעט בכל התקפה, והשפילו לחלוטין את יריבתם החלשה.

יואניס בורוסיס הנפלא הוביל את המנצחים עם משחק יעיל במיוחד של 17 נקודות (8 מ-12 מהשדה) ו-7 ריבאונדים ב-18 דקות משחק בלבד. קוסטס פפאניקולאו הוסיף את אותו מספר נקודות באחוזים מצוינים גם כן (6 מ-7), בעוד ואסיליס ספאנוליס צף 16 וחילק 7 אסיסטים. יותם הלפרין לא שותף. את מלאגה הובילו ג'ואל פרילנד עם 14 ואקס אולימפיאקוס, גיורגיוס פרינטזיס, עם 13.

באמברג - שרלרואה 69:79

אחרי שהדהימה את אולימפיאקוס בשבוע שעבר, המשיכה הערב באמברג את המומנטום, עם ניצחון ביתי שהעלה אותה למאזן חיובי ומפתיע של 1:2 מנגד, האלופה הבלגית עדיין ללא ניצחון ביורוליג, והיא מסתמנת כקבוצה החלשה ביותר בבית ב'. צמד האמריקאים של האלופה הגרמנית, קייל היינס (16) וריישון טרי (15) הובילו אותה לניצחון. אנדרה רידיק סיים עם 13 לשרלרואה.

בית ג'

סיינה - ציבונה זאגרב 57:80

בניגוד לשנה שעברה, העונה סיינה עוד לא ממש זכתה לדרוס קבוצות - לא ביורוליג, אפילו לא באיטליה. אלא שהערב החבורה של סימונה פיאנג'יאני רוקנה את המחסניות על ציבונה המסכנה, שרשמה את הפסדה השלישי ברציפות וקשה להאמין כי תעפיל לשלב הבא. האיטלקים, לעומת זאת, עושים את שלהם, ומחר ינסו פנרבחצ'ה/אולקר וברצלונה להיצמד אליהם בראש הבית.

סיינה סימנה ערב המשחק את בויאן בוגדנוביץ', שקלע עד כה 21.5 נקודות למשחק ביורוליג. הערב הוא נעצר על 4 בלבד (1 מ-7 מהשדה), וכמוהו מרבית חבריו. האימפריה האיטלקית הוליכה בפער דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ובעוד שציבונה צימקה ל-44:38 בלבד בשלהי הרבע השלישי, ההמשך היה כולו סיינה - ובמיוחד הרבע האחרון, בו רצו האיטלקים ל-13:23 מוחץ למדי. רימאס קאוקינאס הוביל חמישה שחקנים של סיינה בספרות כפולות עם 16, בו מקאלב הוסיף 14. ציבונה קיבלה 17 מדראגו פסאליץ'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בית ד'

ולנסיה - צסק"א מוסקבה 57:82

גבירותי ורבותי, צסק"א מוסקבה במשבר. קבוצת הפאר הרוסית חווה את אחת מפתיחות העונה הגרועות בתולדותיה בגביעי אירופה, כאשר הערב הגיע הפסד שלישי ברציפות - ועוד איזה הפסד. הרוסים אולי לא נבהלו אחרי ההפסד המביך משהו למילאנו במשחק הבכורה. לאחר מכן, התבוסה לפנאתינייקוס אולי התקבלה בהבנה מסוימת, לאור היכולת המעולה של היוונים מאתונה, אך מה יגיד דושקו וויושביץ', כאשר הקבוצה שלו חוטפת את אחת ההשפלות הגדולות שלה בשנים האחרונות, ועוד מול ולנסיה הבינונית, שהפסידה את שני משחקיה הראשונים? מדהים.

ואכן, גם הפתיחה היתה כל כולה ולנסיה. זה התחיל עם 0:8, נמשך עם 7:17, ובתום הרבע הראשון 18:30 לספרדים. צסק"א ההמומה ניסתה לחזור, ובפתיחת הרבע השני צימקה את ההפרש ל-7, אלא שהתקפה יוצאת מהכלל של ולנסיה הוציאה אותה לריצה מצוינת, שעזרה לה לרדת לחדרי ההלבשה עם 29:42, כאשר שימו לאחוזי הקליעה של צסק"א במחצית: 19% ל-2 נקודות (!).

ברבע השלישי זה כבר הפך להשפלה ענקית. עומאר קוק, דושקו סבאנוביץ', ויקטור קלאבר ונאנדו דה קולו סיימו עשר דקות יוצאות דופן, ועם העליה לרבע האחרון ולנסיה הוליכה 39:65 (!). צסק"א עוד קיוותה להמתיק את הגלולה, אלא שרוברטאס יבטוקאס ופלורן פייטרוס לא נתנו להם אפילו את זה. יבטוקאס הוביל את המנצחים המאושרים עם 15, בעוד עומאר קוק הוסיף 14 וקלאבר 11 ללא החטאה. מנגד, טרז'ן לנגדון (16) היה היחיד שהופיע בשורות החבורה המסכנה ממוסקבה.

אפס פילזן - מילאנו 74:82

בפילזן פתחו עוד עונה באכזבה אחרי ההפסד בהארכה כפולה ללובליאנה, אבל בשבוע שעבר הטורקים התעשתו עם ניצחון ביתי קליל על ולנסיה, כאשר הניצחון הביתי הערב שם את הטורקים בעמדה טובה לקראת הקרב הטעון מול פנאתינייקוס באתונה בשבוע הבא. מנגד, האיטלקים, שפתחו את היורוליג עם ניצחון מדהים על צסק"א, יורדים למאזן שלילי אחרי שבשבוע שעבר נכנעו ללובליאנה.

אפס פתחה היטב, וכבר בסיום הרבע הראשון הובילה 10:22. מילאנו עוד הצליחה לחזור וצימקה ל-52:50 בלבד ברבע השלישי, אלא שאיגור ראקוצ'ביץ' וקרם גונלום דאגו לריצה מחודשת של פילזן, שהבטיחה להם את הניצחון. ראקוצ'ביץ' הוביל את קלעי הטורקים עם 17 נקודות, בעוד קרם טונצ'רי הוסיף 15 וגונלום 13. 19 נקודות של איברהים ג'אבר מהצד השני לא הספיקו לאיטלקים, שקיבלו 18 גם מדייויד הוקינס.

עדכון ראשון: 20:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully