וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגס טסמה ונעה ברקמן אלופי ישראל ב-10 ק"מ

טסמה פספס את שיא המסלול, אך ניצח בזמן של 30:18 דק' והקדים את גזאצ'ו יוסף. ברקמן ניצחה בין הנשים עם 39:16 דק'

תחרות מרתקת התפתחה היום (שלישי) באליפות ישראל במרוצי כביש ל-10 ק"מ שהתקיימה באשדוד. במשך קילומטרים רבים הובילה דבוקה גדולה את הריצה, בתוכה רצו כל האתלטים הבכירים בישראל בריצות בינוניות, מוגס טסמה, גזאצ'ו יוסף, מאמו אסרט וסוונך דסטאו.

אחרי שהוביל ב-100 מטרים על פני הדולקים אחריו, הקילומטר התשיעי היה הסימן לטסמה ללחוץ על הדוושה בניסיון לברוח לדבוקה שהייתה אחריו בדרך לניצחון והתואר. טסמה, אלוף ישראל בריצת שדה וב-5,000 מטרים (מסלול) עשה זאת הכי טוב שיש. האתלט מאתלטי אורן השרון פתח מבערים במירוץ אחר השגת שיא מסלול שעמד על 30:14 דקות ונקבע בשנה שעברה על ידי וובה בריהון.

טסמה חצה ראשון את הקו בזמן של 30:18 דקות וזכה בתואר ישראלי נוסף. בסיום, כשנודע לו כי פספס את השיא ב-4 שניות, טסמה נשמע מאוכזב מאוד: "חבל, רצתי טוב. אבל אם היו לוחצים אותי הייתי יכול לתת עוד טיפה. לקראת הסוף הייתי לבד ולא היה מי שייתן לי פוש נוסף".

גזאצ'ו, אלוף ושיאן ישראל ב-10,000 מטרים (מסלול) שסיים שני בזמן של 31:04 דקות, לא נשמע מאוכזב במיוחד. "זה בסך הכל אימון טוב בשלב זה של העונה. לא הייתה לי תחרות אישית מול מוגס. התוצאה בסך הכל בסדר בשלב בו אני נמצא באימונים". מאמו אסרט, אלוף ישראל ב-15 ק"מ, סיים שלישי בזמן של 31:10 דקות.

בין הנשים ניצחה נעה ברקמן בתוצאה של 39:16 דקות. שנייה סיימה ריקי סלם בתוצאה עגולה של 40:00 דקות, 17 שניות לפני אזאונט טקה שסיימה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully