וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: 2:2 דרמטי בין מילאן לריאל מדריד

אינזאגי ביצע מהפך והאיטלקים כבר ראו ניצחון בידיים, אבל פדרו לאון איזן בתוספת הזמן. ריאל עלתה, גם באיירן מינכן וצ'לסי

המחזור הרביעי של ליגת האלופות הגיע לסיומו הערב (רביעי) כאשר ריאל מדריד, צ'לסי ובאיירן מינכן הבטיחו את מקומן בשלב הבא. בבית ה' זוהי באיירן מינכן שמחצה 0:4 את קלוז' ונותרה מושלמת, בזמן שרומא עלתה למקום השני עם 2:3 בבאזל. בבית ו' צ'לסי עלתה עם 1:4 קל על ספרטק מוסקבה, בעוד מארסיי חזקה למאבק על המקום השני עם 0:7 גדול בסלובקיה מול ז'ילינה המסכנה. המשחק המרכזי והדרמטי של הערב היה בבית ז', שם ז'וזה מוריניו חזר "הביתה" לסן סירו, ראה את הסיוט שלו בדמות פיליפו אינזאגי מעלה את מילאן ליתרון, אבל פדרו לאון הציל לו 2:2 והעלה אותו שלב. בבית ח' אדוארדו ושחטאר עקצו את ארסנל 1:2 ואילו בראגה ניצחה 0:1 בבלגרד את פרטיזן.

בית ה'

קלוז' - באיירן מינכן 4:0

גם בסגל חסר בגלל פציעות רבות ועם 15 שחקנים בלבד שנרשמו למשחק, באיירן מינכן לא התקשתה להישאר מושלמת על חשבון אלופת רומניה המצויה במשבר עמוק בליגה שלה ועדיין עשויה לתפוס את המקום השני בבית. מריו גומז, המרוויח העיקרי מהחיסורים הרבים בשורות באיירן, הבקיע שלושער מרשים עבור הבווארים, שעכשיו יוכלו לרכז את המאמצים על מנת להשתפר בליגה.

דקה 12: גול! חמיט אלטינטופ חטף כדור, אנדראס אוטל החטיא בניסיון הראשון מול השוער ומריו גומז עט על הריבאונד ובעט למשקוף ופנימה. 0:1 לבאיירן.

דקה 24: גול! הגרמנים עושים ככל העולה על רוחם ברומניה. אלטינטופ הגביה מימין, בסטיאן שווינשטייגר המשיך בראש וגומז השלים צמד מקרוב. 0:2 לבאיירן.

דקה 71: גול! שווינשטייגר מצא את גומז חופשי במסירה נאה והחלוץ חגג שלושער שני תוך חודש. 0:3 לבאיירן.

דקה 90: גול! מפגן אימים של הגנת קלוז' סידר כדור לאלטינטופ, שהקפיץ מעל השוער, הכדור נעצר לפני הקו ותומאס מולר המשיך לרשת. 0:4 לבאיירן.

פ.צ. באזל - רומא 3:2

פרנצ'סקו טוטי כבש את שערו הראשון העונה וסייע לג'אלורוסי לנקום בבאזל על ההפסד באולימפיקו ולהתבסס במקום השני. ז'רמי מנז כבש ראשון לפני שהקפטן שם את השני מהנקודה הלבנה והמחליף לאנדרו גרקו חתם, ורומא תגיע מעודדת מאוד לדרבי הגדול של הבירה ביום ראשון. השוויצרים הצליחו רק לצמק עם שערים של אלכסנדר פריי ושרדאן שאקירי.

דקה 16: גול! מירקו ווצ'יניץ' נפל בקצה הרחבה, וז'רמי מנז הגיע לכדור ובבעיטה מדויקת מ-16 מטרים בעט פנימה. 0:1 לרומא.

דקה 25: גול! שער ראשון לפרנצ'סקו טוטי העונה. ג'ון ארנה ריסה הופל ברחבה על ידי ולנטין שטוקר. הקפטן ניגש ודייק מהנקודה הלבנה. 0:2 לרומא.

דקה 69: גול! ז'וליו סרג'יו יצא רע לכדור שהוגבה מצד שמאל ואלכסנדר פריי נגח מקרוב פנימה. באזל מצמקת ל-2:1.

דקה 76: גול! דקה אחת על המגרש הספיקה למחליף לאנדרו גרקו כדי לכבוש בגיל 24 את שער הבכורה שלו ברומא, אחרי שהשתלט על כדור ברחבה בעקבות נפילה של מרקו בוריילו. 1:3 לרומא.

דקה 83: גול! שוב הנזק של רומא מגיע מצד שמאל. ז'וליו סרג'יו הדף פעם אחת, אבל שרדאן שאקירי עט על הריבאונד וכבש. באזל מצמקת ל-3:2.

בית ו'

צ'לסי - ספרטק מוסקבה 1:4

הדאבליסטית האנגלית השיגה ניצחון רביעי מארבעה משחקים בליגת האלופות ותהיה כמובן בשלב הבא. צ'לסי התקשתה לפצח את המגננה שהעמיד ואלרי קרפין למרות חזרתו של דידייה דרוגבה להרכב באירופה, אבל בפתיחת המחצית השנייה היה זה ניקולא אנלקה שמצא את הרשת והוציא את העוקץ ממשחקה של האורחת. דרוגבה נעץ את השני בפנדל וגם ברניסלב איבנוביץ' כבש פעמיים ובתווך סידר שער ניחומים לרוסים. צ'לסי תנוח בשני המחזורים הנותרים, ספרטק מוסקבה תילחם עם מארסיי על המקום השני.

דקה 49: גול! ניקולא אנלקה ביצע דאבל פס עם סלומון קאלו וסיים ברשת מזווית קשה כמו במשחק הראשון. 0:1 לצ'לסי.

דקה 62: גול! דידייה דרוגבה פרץ לרחבה והוכשל על ידי יבגני מקייב. החלוץ מחוף השנהב ניגש כמובן לבעוט ורשם את הראשון שלו העונה בליגת האלופות. 0:2 לצ'לסי.

דקה 66: גול! דרוגבה הגביה כדור חופשי מצד ימין וברניסלב איבנוביץ' נותר חופשי ונגח לקרקע ופנימה. 0:3 לצ'לסי.

דקה 86: גול! איבוד כדור של איבנוביץ' בצד שמאל נוצל על ידי ספרטק, כשהמחליף ניקיטה בז'נוב כבש ספק מנבדל אחרי מסירה של ווליטון. ספרטק מצמקת ל-3:1.

דקה 90: גול! קאלו לא הצליח להסתובב ברחבה, הכדור הגיע לאיבנוביץ' שהשלים צמד נדיר מבחינתו. 1:4 לצ'לסי.

ז'ילינה - מארסיי 7:0

אנדרה פייר ג'יניאק הבקיע שער אחד בלבד ב-11 משחקים מאז עבר מטולוז למארסיי. הוא כנראה חיכה ליריבה מסכנה כמו ז'ילינה. החלוץ הפציץ שלושער בניצחון המוחץ של אלופת צרפת על הסלובקים האומללים, שנותרו ללא נקודה והפעם גם הושפלו עם שביעייה לעיני הקהל שלהם. מלבד ג'יניאק, הצטיין גם בנואה שיירו עם שלושה בישולים. מארסיי עם שש נקודות, שברה את שיא המפעל עם ניצחוץ החוץ הגבוה בהיסטוריה וזכתה בסיכוי מחודש להשיג את הכרטיס לשלב הבא. משחק המפתח יהיה במוסקבה מול ספרטק.

דקה 12: גול! כדור חופשי של בנואה שיירו פגע בברך של אנדרה פייר ג'יניאק, הטעה את השוער ומצא את הרשת. 0:1 למארסיי.

דקה 21: גול! שארל קאבורה שלח בכדור עומק נפלא את ג'יניאק, שלא נכשל מול השוער ומראה שסוף כל סוף הוא פורע שטרות. 0:2 למארסיי.

דקה 24: גול! מארסיי סוגרת עניין מוקדם מהמתוכנן. שיירו הגביה קרן וגבריאל היינצה הארגנטינאי נגח מצוין פנימה. 0:3 למארסיי.

דקה 36: גול! זו כבר השפלה. שיירו, עם בישול שלישי שלו במשחק, שלח בכדור ארוך את לוק רמי שלא התבלבל מול האין הגנה של ז'ילינה. 0:4 מוחץ למארסיי.

דקה 52: גול! מארסיי לא מורידה את הרגל מהגז. מתיו ולבואנה הגביה בחופשיות מצד שמאל ולוצ'ו גונזאלס נגח באין מפריע לרשת. 0:5 למארסיי.

דקה 54: גול! הנה השישי. סזאר אספיליקואטה הספרדי הגביה מצד ימין וג'יניאק השלים שלושער בנגיחה חזקה לרשת. 0:6 למארסיי.

דקה 63: גול! דקה אחת על המגרש הספיקה לאנדרה איוו להשפיע, כשהוא בישל ללוצ'ו את השני שלו במשחק. הופעה מביכה לז'ילינה, 0:7 למארסיי.

בית ז'

מילאן - ריאל מדריד 2:2

ז'וזה מוריניו חזר לסן סירו וכמעט חווה שם את הפסדו הראשון העונה. פיליפו אינזאגי עלה כמחליף ותוך 10 דקות מחק את שער היתרון של גונזאלו היגואין (ה-700 של ריאל באירופה) עם צמד מרשים שהעלה את מאזנו באירופה ל-70 שערים, אחד יותר מראול וגרד מולר בצמרת הכובשים של היבשת. אלא שאז המחליף של מוריניו, פדרו לאון, קיבל כדור מהמחליף השני קרים בנזמה וקבע שוויון דרמטי שהעלה את ריאל מדריד לשלב הבא אחרי משחק מרתק בין שתי הקבוצות המעוטרות באירופה.

דקה 19: ריאל מפעילה מכבש על שערה של מילאן, אבל אנדראה פירלו הציל פעמיים מהקו ניסיונות של גונזאלו היגואין ואנחל די מריה.

דקה 45: גול! כדור עומק נפלא של די מריה השאיר את היגואין לבד מול כריסטיאן אביאטי, והחלוץ הארגנטינאי התכבד בשער ה-700 של הבלאנקוס באירופה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 68: גול! מוריניו ידע למה הוא מפחד. זלאטן איברהימוביץ' ניצל שגיאה קשה של פפה, ספק העביר רוחב ספק בעט משמאל, איקר קסיאס הדף רע ומי אם לא פיליפו אינזאגי היה במקום כדי לנגוח לשער החשוף אחרי שמונה דקות שהוא על המגרש. 1:1.

דקה 78: גול! סופר פיפו לא נגמר. החלוץ הוותיק אמנם קיבל כדור בעמדת נבדל, אבל המשיך ומול קסיאס גלגל בין רגליו של השוער. מילאן מבצעת מהפך תוך 10 דקות, 1:2.

דקה 90+4: גול! קרים בנזמה שלח כדור עומק נהדר לפדרו לאון, שבעט בין רגליו של אביאטי. 2:2 דווקא מהאיש איתו הסתכסך מוריניו בתחילת העונה. איזו דרמה!

אוקזר - אייאקס 1:2

הצרפתים המשיכו בהתאוששות מהליגה, זכו בנקודות ראשונות העונה בליגת האלופות ונכנסו למאבק על הכרטיס השני מהבית יחד עם מילאן ואייאקס. תשע דקות הספיקו לאוקזר כדי לעלות ליתרון, כשפרדריק סמאריטנו כבש שער בכורה אישי באירופה . אייאקס, שהציגה יכולת גבוהה מול אוקזר באמסטרדם, חזרה משער של טובי אלדרווירלד, אבל המילה האחרונה הייתה של המחליף סטיבן לאנז'יל שש דקות לסיום. שתי הקבוצות עדיין במאבק.

דקה 9: גול! ז'וליאן קרסיה הוריד כדור בחזה לפרדריק סמאריטנו, שבעט מ-16 מטרים כדור שקפץ על הדשא, הטעה את סטקלנבורג וחדר פנימה. 0:1 לאוקזר.

דקה 79: גול! קרן של אייאקס הסתיימה עם נגיחה של הבלם טובי אלדרווירלד לרשת. 1:1.

דקה 84: גול! זה היום של המחליפים. קאמל שאפני הוציא כדור חופשי מהיר ומצא את סטיבן לאנז'יל, שהכניע את סטקלנבורג. 1:2 לאוקזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית ח'

שחטאר דונייצק - ארסנל 1:2

אדוארדו הזכיר לארסנל מה היא הפסידה בגלל הפציעה הקשה. החלוץ הקרואטי-ברזילאי הבקיע את שער הניצחון עבור שחטאר דונייצק וקירב אותה לשלב הבא, בעוד התותחנים איבדו את המאזן המושלם כשהאריכו את המאזן האיום שלהם באוקראינה (הפסד רביעי מחמישה משחקים). השער המבריק של תיאו וולקוט בפתיחה לא הספיק, אבל שתי הקבוצות צפויות להמשיך לשלב הבא למרות הפייט שמבטיחה לתת בראגה.

דקה 10: גול! קרן לא טובה של שחטאר עולה ביוקר מן העבר השני. ג'ק ווילשייר שלח את תיאו וולקוט, שדהר לבדו ממחצית המגרש ובנונשלנט בעט לפינה הרחוקה. 0:1 לארסנל.

דקה 29: גול! כדור חופשי של שחטאר ננגח על ידי דמיטרו צ'יגרינסקי, וממנו הכדור פגע בקרייג איסטמונד הצעיר וחדר פנימה. השער נרשם לזכות הבלם האוקראיני, 1:1.

דקה 45: גול! גאל קלישי איבד כדור בשלומיאליות לדריו סרנה, שהעביר מסירת רוחב לעבר אדוארדו ששוב כבש מול האקסית. שער על טהרת נבחרת קרואטיה, 1:2 לשחטאר.

פרטיזן בלגרד - בראגה 1:0

הפורטוגלים עשו היסטוריה במחזור הקודם עם שערים ראשונים וניצחון בכורה במפעל. עכשיו גם יש להם ניצחון חוץ ראשון על חשבון פרטיזן בלגרד המאכזבת, שלא ניצחה כבר 10 משחקים בליגת האלופות וחווה קמפיין מביך. הפעם היה זה הבלם מויסס שהיה חתום על שער הניצחון של בראגה, שעוד נמצאת במאבק על העלייה.

דקה 35: גול! לואיס אגיאר הגביה כדור חופשי והבלם מויסס נגח בקשת מ-12 מטרים פנימה. 0:1 לבראגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully