וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס בוצ'י: "זה מה שאתה חולם עליו"

מנג'ר סן פרנסיסקו ג'איינטס שיכור מהזכייה בוורלד סירייס: "זו מהות המשחק. זה למען הקהל, האגדות שהיו לפנינו ובשבילנו"

56 שנות בצורת הסתיימו הלילה (בין שני לשלישי) מבחינתה של סן פרנסיסקו ג'איינטס, שבזכות 1:3 במשחק החמישי נגד טקסס ריינג'רס, השלימה 1:4 בוורלד סירייס. חדר ההלבשה של הקבוצה הוצף בבירה ושמפניה והצלמים ואנשי התקשורת שנכנסו אליו כדי לטעום מהחגיגות, הסתתרו מאחורי מעילי גשם.

"זה מה שאתה חולם עליו", אמר המנג'ר המנצח ברוס בוצ'י. "זה מתחיל כשאתה ילד ועוד משחק בחצר הבית ונמשך כשאתה חותם על החוזה המקצועני הראשון שלך. שחקנים מדברים על זכייה בתארים האישיים השונים, אבל תמיד אומרים שקודם כל הם רוצים לזכות בוורלד סירייס. זו המהות של המשחק הזה, להגיע לרגע הזה. אני חי בחלום".

הג'איינטס זכו באליפות בפעם האחרונה ב-1954, אז עוד כאחת מהקבוצות של ניו יורק. ארבע שנים לאחר מכן עברו למפרץ ולמרות שהגיעו שלוש פעמים נוספות לוורלד סירייס (1962, 1989, 2002), הם הפסידו בכולן. "היה מגניב שלאורך כל הזמן ווילי מקובי, ווילי מייז, וויל קלארק, ג'יי טי סנואו, שוון דאנסטון וכל החבר'ה שכבר שיחקו בוורלד סירייס, היו לצידנו. הם רצו שננצח והשחקנים הרגישו את זה ביחד עם האוהדים", הוסיף בוצ'י.

"זה היה בשביל האוהדים, בשביל האגדות של סן פרנסיסקו ששיחקו כאן לפנינו וכמובן שגם בשבילנו", הוסיף בריאן ווילסון, שסגר את המשחק עבור הג'איינטס ושמר על ERA מושלם בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully