וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדוניאנין לא תורם כמעט כלום"

2.11.2010 / 10:24

במכבי ת"א התאכזבו מאוד מהיכולת של הבוסני: "עושה טובה שהוא משחק". קולאוטי השתולל: "למה תמיד אני מוחלף?"

במכבי תל אביב ניסו לשדר אווירה רגועה למרות שהקבוצה לא היטיבה לשחק אתמול ב-0:0 נגד הפועל חיפה, כשרק יכולת מצוינת של לירן שטראובר בין הקורות מסייעת לה לחזור הביתה עם נקודה. מי שכן היה עצבני בסיום המשחק הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, שהוחלף בדקה ה-69, ירד בזעם היישר לחדר ההלבשה ולא שכח לבעוט בבקבוק מים שהיה על הדשא, להלום בחוזקה על דלת הכניסה של חדרי ההלבשה ולחבוט באגרופו על קיר סמוך. רק התערבות של מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, גרמה לכך שהחלוץ יחזור לספסל.

גם אחרי סיום המשחק קולאוטי סירב להירגע ואמר למספר שחקנים : "למה תמיד מחליפים אותי? אני לא היחיד כאן שלא בכושר. אני לא מקבל כדורים בכל המשחק, בגלל זה אני לא כובש". נכון לעכשיו במועדון לא מתכננים לנקוט בצעדים משמעתיים כנגד השחקן. מי שספג אמש ביקורות היה הקשר האריס מדוניאנין, שחזר להרכב אחרי שהיה מחוץ לסגל במשחק הקודם. "לפעמים זה נראה כאילו הוא עושה טובה שהוא משחק. הוא לא תורם כמעט כלום", אמרו בקבוצה.

במכבי ידעו עוד לפני המשחק שהם צפויים להיתקל ביריבה שתצופף את מרכז ההגנה וניסו להיערך לכך בהתאם, אולם לא הצליחו לסכן באופן ממשי את שערו של קאלה דרשלר. "שום דבר לא עבד לנו, זה לא היה הכדורגל אליו אנחנו רגילים. שיחקנו יותר מדי פעמים על כדורים ארוכים וזה לא הלך", אמר שחקן בקבוצה.‎ ‎‏

מעבר להצטיינותו של שטראובר, נקודת האור הנוספת עבור הצהובים היה שיתוף הפעולה הטוב בין ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה. השניים שיחקו לראשונה יחד בליגה ונראו מתואמים, אם כי ניכר על ניבאלדו כי הוא חסר כושר גופני ועדין מתקשה לסיים 90 דקות מלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully