וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אקסברד ודהן הגישו תצהירים נגד תבריזי

2.11.2010 / 9:03

השניים טוענים שהשופט איים וקילל אותם בדרבי. מתיאס שוחרר רשמית, נעים יחפש מגן ימני. החוזה של דודו ביטון לא השתנה

המגן עמנואל מתיאס קיבל הבוקר (שלישי) הודעה על שחרורו מהפועל פתח תקוה. אחת הסיבות להלטה הייתה העובדה שהשחקן לא גילה שיפור מאז שהוזהר כי ייתכן שיעזוב את הקבוצה.

כפי שפורסם לפני מספר ימים, במועדון כבר הבהירו למתיאס כי ייתכן שישוחרר ואף זימנו את סוכנו יוסי שרביט לפגישה עם המאמן יובל נעים. הסוכן לא הגיע והוחלט לשחרר את השחקן באופן מיידי. במועדון אישרו כי מתיאס, שקיבל בצורה קשה את ההודעה, יעזוב בימים הקרובים. נעים הודיע להנהלה כי הוא יחפש מגן ימני אחר.

הבעלים של בית"ר טוברוק שוחח עם הנהלת המועדון בעניין דודו ביטון, אך הוחלט בסופו של דבר לא לשנות את ההסכם המקורי. איזיקוביץ' מסר הבטחה בעל פה כי השחקן לא יעזוב לאירופה עד תום העונה. למרות שביטון חתום לשלוש עונות בקבוצה, הוא יוכל לעזוב בתום העונה לכל קבוצה אחרת, גם בישראל. טוברוק תרוויח 95 אחוז ממכירתו העתידית, סעיף שעליו איזיקוביץ' לא היה מוכן לוותר. כזכור, ביטון הושבת מכל פעילות בכל חשיפת החוזה שלו, הסכם שההנהלה טענה שלא ידעה כי חתמה עליו.

אקסברד טוען שתבריזי קרא קריאות גנאי לעברו

שני שחקני הפועל פתח תקוה, החלוץ עידו אקסברד והקשר רפי דהן, הגישו אמש להתאחדות לכדורגל תצהירים נגד השופט איתן תבריזי. התצהירים שנחתמו על ידי פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס, הוגשו לבכירי האגף המשפטי בהתאחדות לכדורגל, בהם היועץ המשפטי בהתאחדות עו"ד משה אביבי ותובע ההתאחדות שלום אבן עזרא.

בתצהירים העידו השניים כי השופט תבריזי השתמש בלשון מאיימת וכן קילל והקניטם במהלך משחק הדרבי מול מכבי בגביע הטוטו (2:3 למכבי) לפני כשבוע. בתצהיר העיד החלוץ אקסברד כי תבריזי קרא לעברו קריאות גנאי במהלך המשחק, דהן לעומת זאת, שאמר כי השופט איים לפגוע בו, טען באמצעות פרקליט המועדון כי ללא קשר לדברים שהשמיע תבריזי אין ראוי ששופט כדורגל יתבטא בצורה שכזו.

בהפועל פתח תקוה דורשים שההתאחדות לכדורגל תחקור את תבריזי, ככל הנראה בעזרת חברת החקירות ויצמן-יער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully