וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל מתיאס סיים את דרכו בהפועל פ"ת

1.11.2010 / 14:30

המגן הטוגולזי שלא שיחק בתקופת יובל נעים והביע רצון לעזוב, ישוחרר בשבוע הבא. דודו ביטון מתוסכל, יגאל אנטבי חתם

חקירות במשטרה, שחקן שברח וסכסוך עם שחקן בעקבות הסכם עם מועדון אחר. כל הפרשות הללו לא תרמו לתדמיתה של הפועל פתח תקוה שמתחילת העונה זוכה לגל של ביקורות על חלק מצורות ההתנהלות ועל שיתוף שחקני הבית, בעיקר על ידי חלק מאוהדי הקבוצה. על פי תכנית שיזמו חברי ההנהלה אמש (ראשון) לאחר ההפסד למכבי חיפה (1:0), המועדון ינסה להיאבק בתדמיתו ויתווה מהפך במדיניות השחקנים והמועדון. כל חברי ההנהלה והבעלים, בהם תומר סיני, גל חצור, דני לוי ואפי צפריר, ייפגשו השבוע עם המאמן יובל נעים במטרה לדון בנושא. על פי היוזמה החדשה שמטרתה לשפר את תדמית המועדון: יותר שחקני בית בסגל ובהרכב, נעים יחויב לצפות במשחקי נוער ולעלות יותר שחקני נוער לקבוצה הבוגרת וכן חיזוק הקשר עם האוהדים. תומר סיני אמר אמש: "הפגישה הזאת חשובה להמשך הדרך. הפועל פתח תקוה יוצאת השבוע לדרך חדשה".

בפתח תקוה מודעים לעובדה שפרשת דודו ביטון, שחוזהו נחשף לפני כמעט שבועיים, לא ממש תרמה לתדמית שנוצרה. אמש ניהלו פתח תקוה וטוברוק משא ומתן בנוגע לביטון עוד לפני המשחק וגם במהלכו. בפתח תקוה דרשו מטוברוק לשלוח הבהרה כי הם מוותרים על חלק מההסכם בתמורה לשיתופו. רק שעתיים לפני המשחק הוחלט שהשחקן ייכלל בסגל. העניין הזה הגיע לאוזני מספר שחקנים, שאמרו לאחר המשחק: "חבל מאוד שלא הגיעו להסכמות. אתמול הייתה חסרה לנו רגל מסיימת. אמרנו כבר לפני המשחק שבלי ביטון אנחנו אבודים". במועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת של עידו אקסברד, אבל מבינים שביטון הוא מניה חשובה. בפתח תקוה הבהירו אמש לראשי טוברוק כי על הצדדים להגיע להסכם. האיש שערך את ההסכם, המקנה לטוברוק אפשרות לשחרר את השחקן בינואר או בתום העונה, זכות בלעדית לניהול משא ומתן ו-95 אחוז ממכירתו העתידית הוא עו"ד אלדד אהרוני, שנכח אתמול במשחק ושמע כי ההחלטה לא לשתף את ביטון הייתה מקצועית.

אתמול הכניס נעים את שלושת החלוצים שלו, מלבד ביטון, אבל סירב לומר מדוע צירף אותו לסגל. ההערכה היא שכפי שפורסם בעבר, בפתח תקוה חששו מתביעה מצד טוברוק לשחרור השחקן, מה גם שיש תקדים משפטי בעניין, בעניין שוערה המחליף של מכבי נתניה, גיא סאלם, שלא שותף בעבר במדי מרמורק בגלל סכסוך הנובע מהחוזה. ביטון אמר אמש למקורביו: "מה רוצים ממני? אני בסך הכל רק רוצה לשחק כדורגל ומחכה שהפרשה תסתיים. יכולתי להבקיע היום שער אחד לפחות".

כידוע, הקבוצה הראשונה שתוכל לקלוט את ביטון אם יעזוב את פתח תקוה היא מכבי חיפה, זאת במסגרת ההסכם בין המועדונים. אריק איזיקוביץ' כבר התבטא בעבר כי השחקן עשוי לשחק בעתיד במכבי חיפה, אם זאת תרצה בשורותיו, ללא תמורה נוספת מעבר להסכם הקיים.

מלבד אקסברד, בפתח תקוה היו מרוצים מהבלם גל כהן, מהקשר ישראל זגורי ומג'וניור ויסה. זגורי שלא התרגש מול קבוצתו לשעבר אמר על פרשת ביטון: "תמיד אומרים שמי שלא משחק חסר. אולי אם דודו היה משחק הוא היה מבקיע, אבל גם אקסברד עשה עבודה טובה. חבל שלא הבקענו". על עתידו אמר הקשר: "בכל משחק אני רוצה להוכיח שיש לי מקום בחיפה, אבל אני חושב כרגע רק על הקבוצה שלי".

הפועל פתח תקוה קיבלה החלטה לשחרר את המגן הטוגולזי שלה עמנואל מתיאס. השחקן שלא שותף מאז הגעתו של יובל נעים צוטט כזכור כי הוא מעוניין לעזוב בינואר. היום, לאחר שיחה בין חברי ההנהלה והמאמן התקבלה ההחלטה כי השחקן ישוחרר עוד השבוע וככל הנראה יחפש קבוצה אחרת בישראל. גורם במועדון אישר: "מתיאס כבר לא חלק מהפועל פתח תקוה".

לאחר שסיכמה עם יגאל אנטבי בשבוע שעבר, הודיעה הפועל פתח תקוה כי השחקן חתם רשמית עד תום העונה באמצעות סוכנו ירון גלעדי. המגן בן ה-36 ששיחק בשנה שעברה במכבי נתניה, סיכם עם המאמן יובל נעים שימשיך לחזור לכושר בצורה הדרגתית, ויתכן כי יערוך את הופעת הבכורה שלו נגד בית"ר ירושלים.

החל מהיום: המועדון נאבק בתבריזי

פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס, ישלח היום מכתב לאיגוד השופטים, היועץ המשפטי של ההתאחדות והתובע, בו הוא מפרט כי שחקני הקבוצה התלוננו על השופט איתן תבריזי בטענה שאיים עליהם וקילל במהלך משחק הדרבי, בעקבותיו יעמוד הקשר רפי דהן לוועדת משמעת בהתאחדות, מחר.

בהתאם לפרסום, בהפועל פתח תקח תקוה אישרו אמש את הידיעה לפיה השחקן יעמוד לוועדת משמעת לאחר שכבר טען כי תבריזי איים "לנגוח בראשו" ואמרו על כך: "נבקש שגם תבריזי יישא בעונש. אין סיבה ששחקן שלנו יעמוד לוועדת משמעת לאחר שאוים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully