וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה ימונה רשמית למאמן נבחרת ארגנטינה

לאחר שהוביל את האלביסלסטה מאז עזיבת מראדונה, יזכה המאמן בתפקיד. כבר ב-17 לחודש מחכה לו מבחן חשוב: ברזיל

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

קצת פחות מארבעה חודשים לאחר סיום המונדיאל, תמנה היום (שלישי) ככל הנראה התאחדות הכדורגל של ארגנטינה את סרחיו באטיסטה למאמן הנבחרת באופן רשמי. באטיסטה מוביל את האלביסלסטה מאז העזיבה בטריקת דלת של מראדונה. מזה מספר חודשים הבהירו קברניטי ההתאחדות כי באטיסטה הינו המועמד המועדף עליהם והמינוי הזמני שלו יהפוך היום לרשמי, לאחר ישיבת התאחדות מסכמת בנושא, אותה ינהל ביד רמה כמובן הנשיא הכל יכול חוליו גרונדונה.

באטיסטה מוערך מאוד על ידי שחקני הנבחרת, בעיקר הצעירים בהם, שרוצים מאוד לראות אותו מוביל אותם החל מעכשיו, המשך בטורניר הקופה אמריקה שייערך בארגנטינה בקיץ הבא (2011) וכלה במונדיאל הבא שייערך בברזיל 2014. כזכור, באטיסטה היה זה שהוליך את הנבחרת האולימפית לזכייה במדליית הזהב באולימפיאדת בייג'ינג עם לאונל מסי.

באטיסטה לא היה צריך "להיאבק" כמעט באף מאמן כדי לקבל את הג'וב הנחשק עם זאת הקשה, לאחר שהיה האיש של הנשיא גרונדונה, שלאחר שהביא את מראדונה העדיף למנות מישהו אנונימי יחסית. באטיסטה הפסיד עם הנבחרת במשחק ידידות נגד יפן לפני כחודש, ובקרוב תהיה לו הזדמנות ראשונה ומצוינת לתקן את המחדל כשהנבחרת תפגוש למשחק שהוא אף פעם לא משחק ידידותי את ברזיל, במשחק שייערך ב-17 לחודש בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully