וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו זכתה בוורלד סירייס

הג'איינטס ניצחו 1:3 במשחק החמישי בסדרת הגמר, השלימו 1:4 בסדרה וחגגו אליפות ראשונה מאז 1954. רנטריה הוכתר כ-MVP

אחרי 56 שנים שחונות, חגגו הלילה (בין שני לשלישי) הסן פרנסיסקו ג'איינטס זכייה באליפות היסטורית, כשהשלימו ניצחון 1:4 על טקסס בוורלד סירייס. הג'איינטס, שעברו מניו יורק לחוף המערבי ארבע שנים אחרי התואר האחרון שלהם וכשלו במשך שנים בניסיון לחדש את ימי התהילה שלהם מהתפוח הגדול, הגשימו את החלום עם 1:3 קטן ומתוק בארלינטון במשחק החמישי בסדרה.

הקבוצה של ברוס בוצ'י מתחה את אוהדיה עוד קצת במשך שישה אינינגים מאופסים, לפני שאדגר רנטריה פתח את הסכר לעוד ניצחון גדול של הענקים מאחורי הופעה נהדרת של טים לינסקאם, שאילץ את הריינג'רס להסתפק בניצחון בודד בהופעתם הראשונה אי פעם בוורלד סירייס.

המצ'אפ הקודם בין לינסקאם לקליף לי במשחק הראשון בסדרה הפך במהירות לתצוגת חבטות, אבל הפעם שני האייסים סיפקו את הסחורה ושמרו על 0:0 מורט עצבים עד האינינג השביעי. לי היה הראשון שנשבר כשנכנע לעוד חבטת קלאץ' עצומה של רנטריה, האיש שהיה חתום על חבטת האליפות של פלורידה ב-1997 וניפק הפעם הומראן של שלוש ריצות בדיוק ברגע הנכון, שהעניקו לו גם את תואר ה-MVP של הסדרה.

אחרי הפוגת אמצע האינינג השביעי לינסיקאם נרדם לרגע ואיפשר לנלסון קרוז להפגיז הומראן משלו ולצמק ל-3:1, אבל הפיצ'ר האימתני של הג'איינטס חזר לעצמו במהירות, ופינה את הבמה רק לאחר שמונה אינינגים מסחריים בהם איפשר רק שלוש חבטות והשווה את שיא הסטרייקאאוטים למשחק מכריע בוורלד סירייס עם 10, בדיוק כמו בוב גיבסון האגדי שעשה זאת ב-1967.

הקלוזר בריאן ווילסון עלה כדי להשלים את העבודה ועשה אותה ללא דופי תוך שהוא שומר על ERA מושלם של 0.00 לאורך הפלייאוף. קרוז זכה לכבוד המפוקפק של להיות החובט האחרון העונה, שהסתיימה עבור טקסס בעוד סטרייקאאוט מאכזב ששלח את כל הספסל של הג'איינטס לחגיגה אמוציונלית על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully