וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנג נתן בגונג

לואל דנג סחף את שיקגו ל-98:110 על פורטלנד עם תצוגת שיא של 40 נק' .קליפרס-ספרס 97:88. הורפורד האריך חוזהו בהוקס

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בליגה הטובה בעולם. הראשון הפגיש את שיקגו בולס עם דרק רוז הלוהט שלה למשחק בית מול קבוצה אחרת שנמצאת במומנטום מצוין היא פורטלנד טריילבלייזרס. הבולס הנחילו הפסד ראשון לקבוצה מאורגון לאחר שלושה משחקים עם 98:110. במשחק נוסף גברה סן אנטוניו 88:97 על לוס אנג'לס קליפרס.

לוס אנג'לס קליפרס - סן אנטוניו ספרס 97:88

הריעו לספרס שהשיגה ניצחון שני העונה. הקבוצה של גרג פופוביץ' יצאה לפגוש את הקליפרס בסטייפלס סנטר וחזרה משם עם ה-W לאחר משחק בניצוחו של טוני פארקר. הרכז הצרפתי חתם לפני מספר ימים על הארכת חוזה לארבע שנים תמורת 50 מיליון דולר, והוא ניפק משחק טוב מאוד של 19 נקודות ו-9 אסיסטים.

ריצ'ארד ג'פרסון קלע 18, בעוד גארי ניל הוסיף 16 נקודות מהספסל, טים דאנקן (7 ריבאונדים) ומאנו ג'ינובילי (7 אסיסטים) עם 14 נקודות כל אחד. את הקבוצה מעיר המלאכים הוביל אריק גורדון עם 23 נקודות ו-11 אסיסטים, כרייס קיימאן צלף 18 נקודות והוריד 8 תפוחים, בלייק גריפין 17 ו-8 אגסים וריאן גומס עם 14, אבל כל זה לא עזר לקליפרס שסופגים הפסד רביעי ברציפות והם ללא ניצחון מאז תחילתה של העונה הסדירה.

שיקגו בולס - פורטלנד טריילבלייזרס 98:110

לאחר ה-39 נקודות שקלע דרק רוז מול דטרויט, חסה הפעם הגארד בצילו של לואל דנג, שהיה זה שתקע הפעם משחק מהסרטים. הפורוורד של שיקגו קבע שיא קריירה מרשים ביותר של 40 נקודות (3 מ-5 ל-3, 11 מ-14 ל-2, 9 מ-11 מהקו) והוביל את השוורים לניצחון שני העונה בשלושה משחקים. רוז עצמו הסתפק ב-16 נקודות ולא פחות מ-13 אסיסטים. שיקגו הקפידה לקלוע 32 נקודות ברבעים הראשון והשלישי כדי לשמור על יתרון של לפחות שבע נקודות במשלך כל המשחק.

"הכל עובר דרך דרק", אמר ג'ואקים נואה, סנטר הבולס, "אבל דנג לקח זריקות חופשיות והפיל לקרשים את פורטלנד". נייט מקמילין, מאמן הבלייזרס, היה מצידו מאוכזב מכמות הזריקות של היריבה: "אין שום תירוץ לכך שהם קלעו ב-60 אחוז נגדנו".

את פורטלנד הוליך למרקוס אולדריג' עם משחק נאה ביותר של 33 נקודות, ברנדון רוי הסתפק הפעם ב-17 נקודות, מרקוס קמבי עם 9 ושליטה בצבע של 11 ריבאונדים. הבלייזרס נוחלים כאמור הפסד ראשון העונה וינסו להתאושש במשחק הבא שלהם נגד מילווקיף בעוד לבולס מחכה סדרת משחקים לא קלה - תחילה נגד היריבה המיתולוגית, הניקס, ואחר כך בוסטון ודנבר. איך אומרים: שיהיה בהצלחה.

* הסנטר אל הורפורד סיכם על הארכת חוזהו לחמש עונות נוספות באטלנטה בעבור סכום של כ-60 מיליון דולר, כך הודיע שחקן ההוקס. "זה נהדר לסיים את המשא ומתן ולהיות רגוע ושליו", אמר הורפורד לאחר החתימה. "בסופו של דבר זה מה שרציתי. אני שמח להישאר בהוקס ולעזור לקבוצה לצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully