וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחתוך את המתח בסכין

פינת על הסכין עם עימותים מרתקים: האם טוטו תמוז יכבוש יותר מראול? זלאטן נגד היגואין וגם שחורציאניטיס פוגש סיוט מהעבר

פינת "על הסכין" מגיעה הפעם עם קרבות מרתקים. ראול, מגדולי החלוצים בהיסטוריה מגיע לבלומפילד. האם הוא מסוגל לכבוש יותר שערים מטוטו תמוז שלנו? ברביעי, מילאן וריאל מדריד ייפגשו לקרב אימפריות ושני חלוצי ענק, זלאטן איברהימוביץ' וגונזאלו היגואין, נאבקים על ההימור שלכם. ובחמישי עוברים לכדורסל עם מכבי תל אביב שחוזרת לבלגרד ופוגשת שם סיוט מן העבר - דושאן קצ'מן. האם המפציץ הסרבי יקלע יותר מהלהיט החדש של הצהובים, סופוקליס שחורציאניטיס? התשובות בפנים.

משחק מספר 39 (שלישי): טוטו תמוז (הפועל תל אביב) - ראול (שאלקה) 4.60, 1.70, 2.25

כמו יתר חבריו המקרטעים בליגה, גם ראול לא נהנה מפתיחה מוצלחת לעידן החדש שלו בשאלקה. הסופרסטאר הספרדי התקשה למצוא את הרשת, עד אשר פגש בהגנה החלשה של הפועל תל אביב. שני שערים כבש מספר 7 בכחול לרשת של וינסנט אניימה לפני שבועיים והוא רעב לעוד.

מנגד, בהיעדרו של איתי שכטר הפצוע, תמוז הופך לאיש המטרה במערך של אלי גוטמן. החלוץ כבש צמד מול באר שבע בשבת ונמצא בכושר מצוין. האדומים מתכוננים לשאלקה במערך הגנתי שנועד קודם כל לא לספוג שער מוקדם ואולי להוציא סופסוף נקודות במפעל. אנחנו מעריכים שהפועל תראה בשלישי בעיקר הגנה וההימור בהתאם.

ההימור: X

משחק מספר 28 (רביעי): זלאטן איברהימוביץ' (מילאן) - גונזאלו היגואין (ריאל מדריד) 2.80, 1.80, 3.00

מפגש הענקיות בסן סירו טומן בחובו קרב בין שני חלוצים מדהימים. זלאטן חזר בשבועיים האחרונים לכבוש לאחר מספר שבועות של הפסקה. השבדי כבר כבש העונה שבעה שערים בכל המסגרות, נראה חד ומאושר והוא ללא ספק האיש הכי מסוכן ופורה בחלק ההתקפי של הרוסונרי. כל שיטת המשחק של מילאן בנויה על זלאטן, כשהחברים לא מפסיקים לחפש אותו ולפרגן במסירות.

מנגד, משהו לא טוב עובר על היגואין. נכון גם לארגנטינאי יש שבעה שערים בכל המסגרות, אבל היכולת לא מזכירה את היגואין של השנה שעברה. פיפטה לא נראה מספיק חד וחוסה בצילו של כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא בכושר הבקעה מטורף.

ההימור: 1

משחק מספר 70 (חמישי): קצ'מן (פרטיזן בלגרד) - סופוקליס שחורציאניטיס (מכבי תל אביב) 1.85, 7.0, 1.85

השם דושאן קצ'מן עוד מעיר בבהלה לא מעט אוהדים ואנשים שמכבי תל אביב קרובה לליבם. 29 נקודות (שיא קריירה ביורוליג) תפר הסרבי ביד אליהו במשחק ההצלבה הראשון. פרטיזן המשיכה ל-1:3 בסדרה ונסעה לפיינל פור. אגב, דווקא במשחקים בבלגרד קצ'מן היה רגוע יותר וקלע תשע נקודות בממוצע. את העונה הנוכחית פתח הצלף עם 12.5 נקודות למשחק ביורוליג, אך רק שלשה אחת בשני המשחקים עד כה.

לעומתו, שחורציאניטיס הוא אהוב הקהל החדש ביד אליהו. הסנטר היווני גדל המימדים נכנס לעניינים עם 24 נקודות בניצחון על ז'לגיריס בשבוע שעבר. מכבי לומדת היטב להפעיל את הנשק החזק שלה, שאחרי משחק חלש בליגה נגד ירושלים, יגיע רעב עוד יותר. כששחורציאניטיס רעב, לא כדאי להיות בסביבה.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully