וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מבאנקר

פינת הכבשה השחורה עם ריינג'רס שמגיעה לוולנסיה ורוזנבורג שמארחת את אתלטיקו. באנקר? שלא תגידו שלא הזהרנו אתכם

כל מהמר ותיק בווינר יודע שיש קבוצות שצריך להיזהר מהן כמו מאש. קבוצות לא צפויות שהורסות הימורים בטוחים ומשחק מולן אף פעם לא יכול להיחשב לבאנקר. בפינת "הכבשה השחורה" ננסה לאתר עבורכם ולהזהיר אתכם מהקבוצות שנגדן שום דבר אינו צפוי. והפעם, גלזגו ריינג'רס העיקשת מגיעה למסטאייה של ולנסיה בקרב ישיר על שמינית הגמר בליגה האירופית. רוזנבורג, טרבל מייקרית ידועה למהמרים, מארחת את אתלטיקו מדריד.

משחק מספר 46 (שלישי): ולנסיה - ריינג'רס 1.25, 4.30, 7.00

משהו לא טוב עובר על העטלפים. בליגה, ולנסיה לא ניצחה כבר שלושה משחקים והשיגה רק נקודה משני משחקי הבית האחרונים מול מאיורקה וסראגוסה. גם בליגת האלופות, החבורה של אונאי אמרי איבדה גובה וכעת היא חייבת ניצחון על מנת לשוב למקום השני. אלא שהאלופה הסקוטית היא קבוצה קשה בעלת הגנת ברזל שיודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה. ריינג'רס עדיין לא הפסידה העונה בכל המסגרות והיא ממעטת לספוג שערים. אמנם בליגה המאזן המושלם נהרס בשבת בעקבות 1:1 ביתי עם אינברנס במחזור ה-10, אבל החבורה של וולטר סמית, שכבר חילצה 0:0 באולד טראפורד, בהחלט מסוגלת לחזור לגלזגו עם נקודה יקרה.

ההימור: X

משחק מספר 55 (חמישי): רוזנבורג - אתלטיקו מדריד 3.10, 2.95, 1.70

בית ב' של הליגה האירופית פתוח לחלוטין, ולכל אחת מארבע הקבוצות סיכויים להעפיל לשלב הנוקאאוט. לפני שבועיים נפגשו שתי הקבוצות במדריד והנורבגים יצאו עם תבוסה 3:0. אלא שבמגרש הביתי בטרונדהיים, רוזנבורג עושה צרות לכל קבוצות היבשת כבר שנים. אתלטיקו, מחזיקת הליגה האירופית למי ששכח, השיגה העונה רק ניצחון חוץ אחד. זה קרה בליגה מול בילבאו במחזור השני. מנגד, רוזנבורג שכבר הבטיחה את הזכייה באליפות המקומית לא הפסידה העונה במגרשה בכל המסגרות. אנחנו מעריכים שהרצף הזה יימשך.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully