וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישראליות אין סיכוי

בפינת העל טבעי אנחנו מארחים השבוע את הנומרולוג תמיר בן אשר, שצופה שהפועל תל אביב תפסיד לשאלקה ומכבי תל אביב תנוצח בבלגרד. ומה יקרה בין מילאן לריאל מדריד? התשובות בפנים

זו הפעם השלישית שאנחנו נדרשים למפגש עם פינת ה'על טבעי', ואחרי שבשבוע שעבר זכינו לקבל שתי תשובות נכונות משלושה משחקים שעליהם הימרנו כשבחרנו במור בן עמי, קוראת בקלפי טארוט, אנחנו חוזרים לרגע אל הנומרולוגיה בכדי לדעת איך יהיו התוצאות של המשחקים המרכזיים בימים שלישי, רביעי וחמישי. בחרנו בהפועל תל אביב נגד שאלקה, מילאן נגד ריאל מדריד ומכבי תל אביב מול פרטיזן בלגרד. הפעם אנחנו מארחים את תמיר בן אשר, נומרולוג ועוסק ברפואה משלימה. נתנו לבן אשר את מועדי המשחקים, תאריכי הלידה של המאמנים וכמובן את שמות הקבוצות. התוצאות לפניכם.

משחק מספר 36 (שלישי): הפועל תל אביב - שאלקה 3.75, 3.30, 1.65

על פניו למאמן שאלקה פליקס מגאת יש נתונים טובים יותר ביום המשחק מאשר אלי גוטמן. הנטייה למשחק הזה היא ניצחון של שאלקה, אך אם גוטמן יהיה ממוקד במטרה שלו ויהיה נחוש, הוא יכול להפוך את היוצרות ולעשות את הלא צפוי. באופן כללי הנטייה לניצחון היא לשאלקה. המחצית הראשונה תהיה די שקולה מבחינת שני הצדדים, אך המחצית השנייה תהיה טובה יותר מבחינת שאלקה, כשבמהלכה יבוא הניצחון לגרמנים.

ההימור: 2

משחק מספר 25 (רביעי): מילאן - ריאל מדריד 3.05, 3.0, 1.95

על פניו למאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי, יש נתונים טובים יותר מאשר למאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, ביום המשחק, אך אחד היכולות של מאמן ריאל היא לתמרן ויש לו גם חדות. בניגוד אליו, מאמן מילאן לא מצליח להיות חד בתוך המשחק, אך ביום המשחק למילאן יש את היכולות לנצח.

הפתיחה של המשחק תהיה שקולה עם יתרון קל לריאל, כולל אפשרות להבקיע שער בין הדקות 15-30, אך במחצית שנייה מילאן תהיה מעט טובה יותר ותוכל להשיג ניצחון.

ההימור: 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחק מספר 66 (חמישי): פרטיזן בלגרד (4+) - מכבי תל אביב

(הערה: חשוב להדגיש כי ההערכה של בן אשר היא על זהות המנצחת בלבד)

על פניו ביום המשחק למאמן פרטיזן יש נתונים טובים יותר מאשר למאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, וכן רואים שיום המשחק נוטה יותר לכיוון פרטיזן. הרבע הראשון נוטה לכיוון פרטיזן, הרבע השני לכיוון מכבי, הרבע השלישי נוטה גם הוא לכיוון מכבי, אבל הרבע האחרון נוטה לכיוון פרטיזן ולכן התוצאה הסופית תהיה שפרטיזן בלגרד תנצח. מאוד יכול להיות שהניצחון יהיה דחוק.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully