וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקפול ניצחה את ווסט ברומיץ' 1:2

דקל קינן שיחק 19 דקות והיה אשם בשער שספגה קבוצתו, שטיפסה למקום התשיעי. ברומיץ' סיימה עם תשעה שחקנים

ווסט ברומיץ', שנחשבת להפתעה הנעימה העונה בפרמייר ליג אחרי ניצחון על ארסנל ותיקו מול מנצ'סטר יונייטד, הראתה היום (שני) שמוקדם היה להתלהב ממנה. הקבוצה של רוברטו די מתאו, שהצליחה להשתחל למקום השישי אחרי תשעה מחזורים, ספגה הפסד 2:1 לבלקפול, שמטפסת בעקבות הניצחון למקום התשיעי. בלמה הישראלי של העולה החדשה, דקל קינן, פתח על הספסל, נכנס כמחליף בדקה ה-71, קיבל כרטיס צהוב והיה אשם ישיר בשער המצמק שספגה קבוצתו.

כבר אחרי 11 דקות מהלך של בלקפול עלה לברומיץ' בשער, אחרי שצ'ארלי אדם מסר לדי ג'יי קמפבל שספק הופל ברחבה על ידי פאבלו איבאנז. השופט לא היסס, סימן על הנקודה הלבנה והחליט להרחיק את שחקנה של ברומיץ'. אדם בעט שטוח לפינה הימנית, השוער סקוט קארסון הימר נכון על הפינה, אבל לא הצליח למנוע את השער.

בלקפול המשיכה להכתיב את הקצב במטרה לכבוש את השני והגיעה ליותר הזדמנויות מברומיץ', שנראתה אומללה אחרי שבדקה ה-29 היא נותרה בתשעה שחקנים כשגונזאלו חארה פגע בגסות בלוק וארני והורחק. השער השני של בלקפול הגיע חצי שעה לסיום, אחרי שאליוט גרנדין הוציא כדור רוחב מימין למרכז לוארני, שגלגל מקרוב פנימה. בדקה ה-85 ברומיץ' הצליחה לכבוש שם תשעה שחקנים אחרי שיוסוף מולומבו פרפר את קינן, חדר לרחבה ושיחרר בעיטה חדה פנימה, אך עד הסיום לא הצליחה להשוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully