וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבזורי על אשקלון: "אולי הם לא מכירים אותי"

1.11.2010 / 22:51

הגארד לעג להגנת היריבה. ליובין על האפשרות שנעימי יגיע: "יש הרבה שחקנים שאני רוצה בקבוצה". בית הלחמי: "שיחקנו נורא"

לא מעט קולות נשמעו בשנה האחרונה על כך שיכולותיו של גל מקל, מאז שחזר לשורות גלבוע/גליל, אינן בדיוק מה שהקבוצה מצפה ממנו. מקל לא ממש הרשים השני המשחקים הראשונים שלו מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל הערב (שני) הוא הוליך את קבוצתו לניצחון 73:83 על עירוני אשקלון, כשהוא שולט ביד רמה על ההתקפה של האלופה ומסיים עם שלושה ריבאונדים פחות מהנדרש לטריפל דאבל- 11 נקודות, 11 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

"כשהם חזרו היינו צריכים להתאים את עצמנו אליהם, אבל גם במשחק כזה צריך לגלות אופי ולדעת לנצח", אמר מקל בסיום. "בשבוע הבא מול ירושלים יהיה משחק חזק מאוד והם יהיו גם טיפה לחוצים עם שני הפסדים. אנחנו צריכים ליהנות מהמשחק הזה, לבוא משוחררים בכיף ולנסות לקחת את המשחק כי אנחנו מסוגלים". גיבור המשחק השני, דגן יבזורי אמר לאחר הניצחון: "אפשר להגיד שהשלשות שלי פתחו את ההפרש, ניצלתי את הבלבול באיזורית של אשקלון, אולי הם לא מכירים אותי".

מאמן האלופה, ליאור ליובין שמח על הניצחון, אם כי פחות על הרבע האחרון. "ניסינו פתרונות ולרגעים זה עבד יותר טוב ולעיתים פחות טוב. הכי חשוב שהבטחנו את הניצחון". על אי שיתופם של גור פורת וליאו ליונס במשחק אמר המאמן: "השיקולים שלי מקצועיים נטו, אני מרגיש לנכון לא לשתף את פורת או ליונס. זה לא הנחתה מלמעלה, אם היו קורים דברים לא רצויים, יכול להיות שהייתי משתמש בהם. כרגע כל מי שבסגל אני יכול להשתמש בו. מחרותיים יש אימון ואני יודע שליאו ליונס יהיה פה". על האפשרות שיובל נעימי יגיע לקבוצה מאר ליובין: "יש הרבה שחקנים שהייתי רוצה לראות בקבוצה שלי, יובל נעימי תחת חוזה ואני לא מתכוון להתייחס לזה. אני מאוד מעריך ומכבד אותו אבל אני לא חזק בשמועות".

"זה זמנים קשים בשבילנו"

באשקלון, המצב לא פשוט. הקבוצה ניצבת כרגע עם שלושה הפסדים משלושה משחקים, אבל גרוע מכך- עם חוסר תיאום ברור בין שחקניה. במחזור הקודם מול אשדוד הציגה אשקלון משחק גדול של טים פיקט, אבל היום אותו פיקט התעסק בעיקר בזריקות מחוץ לקשת (2 מ-10 לשלוש), ההגנה לא תפקדה, ואלמלא רבע אחרון חלש של הגליל, המשחק היה נגמר ב-20 הפרש.

"בחצי הראשון שיחקנו נורא", הודה מאמן אשקלון, אריאל בית הלחמי. "אני לא רוצה להשתמש בביטוי שלא הופענו, כי זה קשקוש. לא שיחקנו טוב ולא נראינו טוב, זה לא הכדורסל שאני רוצה לראות. בחצי השני שזה נראה שעשינו מאמץ. לא היינו יכולים לנצח פה עוד 20 שעות אפילו. ידענו שאנחנו מביאים שחקנים שלא יהיה קל להכניס אותם לתוך תבנית של קבוצה, וידעתי שאני לוקח על עצמי אתגר לא קטן איתם".

ראשון טרנר, שהיה אחת מנקודות האור הבודדות הערב בקבוצה, אמר לאחר עוד הפסד: "זה זמנים קשים בשבילנו, אבל אם נתחיל להאשים שחקנים מסוימים זה יהיה בעיה לאורך כל העונה. הדברים לא הולכים טוב וכולם צריכים לעבוד קשה. היינו צריכים להילחם מההתחלה, אבל אי אפשר לצפות שהכל ילך לנו בקלות. במשחקים האחרונים נכנסנו לבור בהתחלה, אנחנו לא צריכים לעבוד כל כך קשה כדי לחזור למשחק. אם נשחק באותו אינטנסיביות מההתחלה, אז התוצאה תהיה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully