וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הפעם זה הלך לרמת השרון קשה

הבנות של אוסטפלד שמרו על מאזן מושלם אחרי 63:66 דחוק על אליצור נתניה. אליצור רמלה התגברה על אליצור ראשון לציון

המחזור השלישי של ליגת העל לנשים עמד בסימן העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, כשמה שבלט בעיקר בכל משחקי המחזור היה המשחק בכדור הוורוד. מעבר לכך, היה לא מעט מתח במשחקה של האלופה אלקטרה רמת השרון, שנקלעה לראשונה העונה למשחק מותח, אותו היא הצליחה לסיים עם ניצחון 63:66 על אליצור נתניה בדרך לשמור על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים.

אחרי הרבע הראשון היו בטוחות השחקניות המקומיות שזה הולך לקראת עוד משחק קל, לאחר שהרבע הראשון הסתיים ב-12:22 לטובתן, אבל רבע שלישי מצוין של השחקניות של זוהר רייזמן עזר להן להגיע לעשר הדקות האחרונות של המשחק ב-49:49. דקה וחצי לסיום השוויון עוד נשמר (63:63), אבל שתי נקודות של שאנטיי בלאק במשחק גדול (17 נקודות) יחד עם עוד נקודה של קמיל ליטל (11 בסך הכל) מהקו סגרו את הסיפור והעניקו את הניצחון לאורנה אוסטפלד. גם מירב דורי הייתה מצוינת עם 13 נקודות ושישה ריבאונדים. אצל נתניה בלטה בעיקר אשלי שילדס, שסיימה עם 28 נקודות.

אבל לא רק ברמת השרון היה מעניין. אליצור רמלה, שספגה במחזור הקודם הפסד מפתיע למכבי רמת חן, הראתה שהיא חוזרת לעצמה. זה בא לידי ביטוי בניצחון קליל, כמעט כמו זה שהיה לה נגד הפועל תל אביב בתחילת העונה, כשהפעם הבנות של עדן ענבר הביסו 58:87 את אליצור ראשון לציון, העולה החדשה, שנשארת עדיין ללא ניצחונות. טנישה רייט קלעה 16 נקודות, לנה מוסטפינה הוסיפה 14 וליקו ווילינגהאם תרמה 13, ג'יליאן רובינס בלטה אצל המפסידות עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מכבי רמת חן, שנעצרה בשנה שעברה בחצי גמר הפלייאוף, עדיין מושלמת אחרי שלושה מחזורים, אחרי שהשחקניות של שיקי פלח השאירו את הפועל תל אביב על אפס ניצחונות לאחר עוד ניצחון קל, 58:86. אשלי ווקר הובילה את הקלעיות מרמת גן עם 20 נקודות ו-16 ריבאונדים, טיפני ג'קסון הייתה לה לעזר עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים. אצל האדומות בלטה בעיקר נאבונדה מור, שסיימה עם 25 נקודות אבל לא הצליחה להועיל כשבסגל של הקבוצה שלה הופיעו חמש שחקניות בלבד.

סגנית האלופה מכבי אשדוד חזרה מחולון עם ניצחון חוץ יוקרתי 68:76 והשיגה בכך את ניצחונה הראשון העונה. אשדוד, שנחלשה מאוד הקיץ, השאירה את היריבה על ניצחון אחד. אל הרבע האחרון התייצבה אשדוד ביתרון 41:61, ולמרות 27 נקודות של חולון ברבע האחרון, היא לא הצליחה לסגור את הפער. רנה מונטגומרי הייתה הבולטת בצד של אשדוד עם 32 נקודות, אמברוסיה אנדרסון הייתה טובה גם היא עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים. אצל חולון הבולטות היו קרי גארדין (19 נקודות ועשרה ריבאונדים) ושרי סאם (16 נקודות ותשעה ריבאונדים).

במשחק נוסף:

בנות השרון - הפועל ראשון לציון 71:63

הרבו לבנות השרון: שאנון בוביט 22 נקודות, לאטויה תומאס 18, קריסטי תומאס 11 (11 ריבאונדים); לראשון לציון: דניאל מקריי 19 נקודות (10 ריבאונדים), קאדיג'ה וויטינגטון 16, אלישה קלארק 15, ענבל מזרחי 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully