וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: טוטנהאם ניצחה 1:3 את אינטר

גארת בייל הוביל את הספרס לניצחון גדול על אלופת אירופה. רק 1:1 לברצלונה בקופנהאגן. 0:3 ליונייטד מול בורסאספור

שלב הבתים של ליגת האלופות נכנס לרגעי ההכרעה עם פתיחת משחקי הסיבוב השני, ועם פתיחת המחזור הרביעי מתחילה להתגבש תמונה ברוב הבתים. תוצאת הערב (שלישי) הגיעה מבית א', שם טוטנהאם גברה 1:3 על אינטר במשחק נהדר. התרנגולים, מלהיטי שלב הבתים, קרובים להעפלה. טוונטה שיפרה גם היא עמדות לאחר 0:2 על ברמן המתפוררת.

בבית ב', בנפיקה גברה על ליון 3:4 במשחק מוזר וסגרה למעשה את סיכויי הפועל לסיים במקום השלישי. הקרב על שני המקומות הראשונים, לעומת זאת, פתוח כמעט לחלוטין.

בבית ג' התמונה קצת יותר ברורה כשמנצ'סטר יונייטד עם רגל וחצי בשמינית הגמר אחרי 0:3 בבורסאספור ואילו ולנסיה עשתה צעד חשוב עם 0:3 משלה על ריינג'רס.

בבית ד' נשמר הסטטוס קוו שמשחק לטובתה של קופנהאגן. הדנים נפרדו ב-1:1 ביתי מברצלונה, בעוד במפגש שפתח את הערב נותרו קאזאן (90 דקות לנאתכו) ופנאתינייקוס ללא ניצחון לאחר 0:0 ביניהן והשתיים מתרחקות משמינית הגמר.

בית א'

טוטנהאם - אינטר 1:3

לפני שבועיים טוטנהאם סיפקה מיני קאמבק מרשים ב-4:3 הנהדר במילאנו, אבל הערב הזה היה כולו של הספרס. טוטנהאם היא אחד הלהיטים הגדולים של שלב הבתים, קבוצה התקפית ותוססת עם סופרסטאר ענק - גארת בייל. הוולשי שוב עשה כל העולה על רוחו באגף השמאלי והיה מעורב בשלושת השערים שנכבשו על ידי רפאל ואן דר וארט, פיטר קראוץ' ורומן פבליוצ'נקו. טוטנהאם כבר עם 12 שערי זכות בארבעה משחקים והיא קרובה קרובה לשלב הבא. אינטר ספגה הפסד ראשון במפעל למרות שער מצמק נהדר של סמואל אטו.

דקה 18: גול! התקפה נהדרת של טוטנהאם החלה באסו אקוטו והמשיכה במסירה נהדרת של מודריץ' לואן דר וארט. ההולנדי גלגל מקרוב פנימה. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 61: גול! בייל הנהדר פרץ משמאל והעביר כדור רוחב. קראוץ' הקדים את קסטלאצי ודחק פנימה. 0:2.

דקה 80: גול! אטו קיבל כדור בפינת הרחבה, השאיר מגן מאחור וירה כדור מסובב לפינה הרחוקה. אינטר מצמקת ל-2:1, איזה גול.

דקה 89: גול! פריצה סוחפת נוספת של בייל באגף הסתיימה בפס מדוד לעבר רומן פאבליוצ'נקו שדחק מקרוב פנימה והבטיח את הניצחון אחרי מבצע נפלא - 1:3 לטוטנהאם.

ורדר ברמן - טוונטה 2:0

שתי האחרונות בבית חיפשו ניצחון בכורה במפעל במטרה להישאר בתמונת ההעפלה. אחרי 75 דקות רעות איבדה ברמן את טורסטן פרינגס בכרטיס אדום והתפרקה ב-10 שחקנים. שחקניו של תומאס שאף המשיכו את הכושר הירוד מהליגה ואיבדו ככל הנראה כל סיכוי. אלופת הולנד המפתיעה תצא בעוד שבועיים למילאנו ותחפש לעשות סנסציה אמיתית.

דקה 81: גול! נאסר צ'אדלי בעט מ-18 מטרים כדור שפגע בפר מרטסאקר והטעה את סבסטיאן מייליץ, השוער השלישי של ברמן. 0:1 מפתיע לטוונטה.

דקה 87: בריאן רואיז הגביה למרכז ולוק דה יונג המשיך בנגיחה פנימה. 0:2.

בית ב'

בנפיקה - ליון 3:4

הקבוצה של קלוד פואל הגיעה לאיצטדיון האור עם מאזן מושלם ויצאה ממנו עם הפסד. הופעה הגנתית מביכה של הוגו לוריס ושחקני ההגנה שלו אפשרה לבנפיקה לכבוש ארבעה שערים קלילים. האיש של המשחק היה ללא ספק קרלוס מרטינס, שבישל את כל ארבעת השערים של אלופת פורטוגל. גורקוף וגומיס ולוברן רק המתיקו במעט את הגלולה המרה, אבל לא הצליחו להשלים את המהפך. בעקבות הניצחון והתיקו בבלומפילד, בית ב' נפתח בכל הקשור לקרב על שני המקומות הראשונים. הפועל תל אביב איבדה כנראה סיכוי למקום השלישי.

דקה 20: גול! קרלוס מרטינס העלה כדור חופשי ואלן קארדק המשיך בנגיחה פנימה. 0:1 לבנפיקה.

דקה 33: גול! קרן של ליון הפכה למתפרצת קטלנית של הפורטוגלים ובסיום ההתקפה, מרטינס רשם בישול שני ופאביו קואנטראו כבש מהאוויר. 0:2.

דקה 42: גול! מרטינס הנהדר הגביה קרן אל ראשו של חאבי גרסיה, שעם נגיעה קלה כבש את השלישי באדיבותו של הוגו לוריס. 0:3.

דקה 67: גול! ליון הפקירה את ההגנה וספגה במתפרצת. קואנטראו הקפיץ בקלילות מעל לוריס החלש וקבע 0:4. המבשל - קרלוס מרטינס כמובן.

דקה 75: גול! לקאזט העביר רוחב מימין וגורקוף המשיך מתוך הרחבה לרשת. ליון מצמקת ל-4:1.

דקה 85: גול! בפטימבי גומיס דחק מקרוב לאחר עוד בישול של לקאזט. 4:2.

דקה 90: גול! כדור חופשי של ליון נחת על ראשו של דיאן לוברן והקרואטי קבע את תוצאת המשחק, 4:3.

בית ג'

בורסאספור - מנצ'סטר יונייטד 3:0

מופע האימים של אלופת טורקיה בשלב הבתים נמשך, והיא עדיין מחזיקה במאזן רע של אפס נקודות ואפס שערים. אלכס פרגוסון שוב העלה הרכב מלא מחליפים ואחרי מחצית מאופסת, דארן פלצ'ר, גבריאל אוברטן ובבה כבשו והבטיחו כמעט בוודאות את המקום בשלב הבא. לבורסאספור יהיו עוד שני משחקים על מנת להימנע משחזור "ההישג" של מכבי חיפה מהעונה שעברה.

דקה 48: גול! דאריק מצא מצוין את פלצ'ר ברחבה והסקוטי ירה מימין לשמאל אל הפינה של איבנקוב. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 73: גול! פארק השאיר כדור לאוברטן, שהטעה את המגן ובעט פצצה מ-16 מטרים לרשת הגבוהה. שער נהדר. 0:2.

דקה 77: גול! הטורקים מתפרקים. סקולס השאיר לבבה לכבוש שער קל מול איבנקוב. 0:3.

ולנסיה - ריינג'רס 0:3

המארחת, שנמצאת בתקופה רעה בליגה, התפוצצה על הסקוטים ושבה למקום השני בבית. רוברטו סולדאדו כבש פעמיים וטינו קוסטה סידר הפסד ראשון העונה לריינג'רס בכל המסגרות. ולנסיה תלויה עתה בעצמה לקראת המשך המאבק על המקום השני, אבל היא עוד תצטרך לבקר באולד טראפורד במחזור האחרון.

דקה 33: גול! הגנת ריינג'רס לא הסתדרה עם כדור קרן ומתוך הערבוביה סולדאדו בעט כדור חלש לפינה של אלן מקגרגור. 0:1 לוולנסיה.

דקה 71: גול! סולדאדו סוגר עניין בבעיטה מתוך הרחבה, אחרי בישול נפלא של חואן מאטה. 0:2.

דקה 90: גול! מיגל פרץ באגף ימין ומצא את טינו קוסטה, שבגלישה לפנים בעט מהאוויר פנימה וקבע 0:3 לולנסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ד'

קופנהאגן - ברצלונה 1:1

אלופת דנמרק המשיכה במסע המופלא שלה בשלב הבתים עם נקודה יוצאת מן הכלל עבורה מול ברצלונה. כבר לפני המשחק קיבלו בקופנהאגן את הבשורות הטובות מקאזאן, עם ה-0:0 במשחק המקביל. הסטטוס קוו בבית ד' מקרב מאוד את סטאלה סולבאקן ושחקניו לשלב הבא. פפ גווארדיולה דווקא העלה את ההרכב החזק ביותר שעמד לרשותו, אבל בארסה אכזבה. מסי כבש ראשון, אבל טעות של ויקטור ואלדס קבעה שוויון מהיר ונתנה את האות לחגיגות בקופנהאגן.

דקה 31: גול! מסי ניצל הרחקה לא טובה של הגנת קופנהאגן, השתלט על כדור ברחבה וירה לקורה ופנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 32: גול! המארחים חוזרים במהרה למשחק. וונדט פרץ מצוין משמאל והגביה, ואלדז השמיט וקלודמיר המשיך פנימה מהאוויר. 1:1.

רובין קאזאן - פנאתינייקוס 0:0

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, האלופה הרוסית והאלופה היוונית נפגשו לקרב ההזדמנות האחרונה מבחינתן בקרב על המקום השני. אלא שגם אחרי המפגש הזה, השתיים נותרו ללא ניצחון ולא יכולות להיות מרוצות מהנקודה שהשיגו. ביברס נאתכו פתח בהרכב והשלים 90 דקות טובות מבחינה אישית. המחצית הראשונה הייתה חלשה עם יתרון קל לקאזאן. בדקה ה-40 נגח אלכסנדר ריאזנצב וסחט הצלה נהדרת מאלכסנדרוס צורבאס. המארחים היו דומיננטים גם במחצית השנייה והגבירו את הלחץ עם חילופים התקפיים. ריאזנצב סחט עוד הצלה ענקית מצורבאס ודקה לאחר מכן החטיא הבלם סזאר נאבאס שער בטוח. בדקה ה-87 נאתכו הגביה לרחבה ואובפמי מרטינס החמיץ בשלומיאליות מקרוב. בסיום, 0:0 שמשרת בעיקר את קופנהאגן. קאזאן ופאו ייאבקו על המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully