וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשל"צ מחכים לדוח השיפוט בנוגע להרחקתו של מורגן

1.11.2010 / 15:35

הכתומים חוששים מהאפשרות שהשחקן יועמד לדין בגין הרחקתו. המנהלת הודיעה שהתקציבים לקבוצות יגדלו בכ-33 אחוזים

לאחר משחק הניצחון אמש (ראשון) 76:79 על מכבי אשדוד, עברו במכבי ראשון לציון משמחה לדאגה בעקבות הרחקתו של הפורוורד ריימר מורגן. השחקן הורחק ברבע השני בעקבות פגיעה בשון דניאל, ועל פי חוקי המנהלת נקנס אוטומטית ב-12 אלף שקל. כעת מחכים בקבוצה לדוח השיפוט שיקבע האם יש להעמיד את מורגן לדין, ולאחר מכן כמה משחקים אם בכלל ייעדר.

אנשי הקבוצה טענו לאחר המשחק כי שחקן אשדוד שון דניאל ביצע פרובוקציה במהלך ההרחקה ושלח מרפק לכיוונו של מורגן, שניות לפני שזה דחף אותו לפרקט, "לא מפתיע ששון דניאל היה מעורב בתקרית איתו", אמר אחד הגורמים הבכירים בראשון לציון הבוקר, "זאת לא הפעם הראשונה ששון מעורב בפרובוקציה מסוג זה".

בינתיים בקבוצה ירדו מאופציית הצירוף של ולאדי ירמישין, איציק אוחנון או אייזק רוזפלט, שחקני עירוני רמת גן, מאחר ובקבוצה מהלאומית מסרבים לשחררם. בראשון לציון עושים מאמצים למצוא קבוצה לג'ייסון תומאס שלא מורשה להתאמן בשבועיים האחרונים. הקבוצה חתמה היום על הסכם חסות לעונה נוספת עם חברת "אופיצי", ותיקרא גם בעונה הקרובה מכבי "אופיצי" ראשון לציון. הסכם החסות מוערך בכ-300 אלף שקלים.

ובעוד בראשון ממתינים לתשובת המנהלת, היא קיימה הערב ישיבת דירקטוריון יחד עם יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, שבישר לראשי הקבוצות שבעקבות חתימת ההסכם בין מנהלת ליגת העל למפעל הפיס והפיכתה של ליגת העל לליגת לוטו, תגדל העברת התקציבים לקבוצות ב-33 אחוזים. כך יוצא שאם בעונה שעברה קיבלה כל קבוצה כ-860 אלף שקלים, השנה יגדל הסכום בשליש ויעמוד על כ-1.15 מיליון שקלים לכל קבוצה, סכום שיא בתולדות ליגת. בנוסף לכך, 4 הקבוצות שיעלו לפיינל-פור, יחלקו ביניהן עוד 1.2 מיליון שקל, מה שמביא את סכום ההעברה של המנהלת לקבוצות הליגה לסכום שיא של 12.7 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully