וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "ווזניאקי טובה מכדי לא לזכות בגרנד סלאם"

הבלגית המליצה למדורגת 1 בעולם שלא להתייחס לביקורות. פדרר טייל לסיבוב השני בבאזל עם 4:6, 2:6 על דולגופולוב

עונת טניס הנשים הסתיימה עם עוד הופעה מרהיבה של קים קלייסטרס הבלגית, שגברה על קרוליין ווזניאקי בגמר המאסטרס בדוחא וסיימה את שנת 2010 במקום השלישי בעולם. כל הישג של קלייסטרס זוכה תמיד להערכה רבה בעולם, אבל במקביל ווזניאקי המדורגת 1 בעולם פספסה תואר נוסף - מה שגרם ללא מעט אנשים להמשיך ולתהות עד כמה מוצדק דירוגה הנוכחי.

קים קלייסטרס דווקא בחרה להגן עליה ואמרה בסיום הטורניר: "אני מציעה לה לא להקשיב לאף אחד כי היא תזכה בסופו של דבר בטורניר גרנד סלאם, היא טובה מדי בשביל לא לזכות בתואר כזה,. ובכל זאת, צריך לזכור שהציטוט הזה נאמר על ידי טניסאית שטיפסה בעצמה למקום הראשון בעולם בשנת 2003 מבלי לזכות בתואר גרנד סלאם.

פרשני הטניס המובילים בעולם ממשיכים לעסוק בניתוח יכולתה של קרוליין ווזניאקי, שקיוותה לזכות בדוחא על מנת להחזיק לפחות בתואר המאסטרס. הטניסאית הדנית יכולה לפחות להתנחם בעובדה שהודעת הפרישה המפתיעה של אלנה דמנטייבה וזהות המנצחת בקטאר הורידו מעט את ההתעסקות בביקורות סביבה. הפרשן פיטר בודו דווקא ניצל את המצב כדי לעשות השוואה בין ווזניאקי לדמנטייבה, ומצא כי למרות המקום הראשון בעולם של ווזניאקי, דמנטייבה היא טניסאית שהטביעה חותם רציני בצמרת העולמית. היא אמנם לא זכתה בטורניר גרנד סלאם, אבל בחישוב מהיר היא הייתה יריבה הרבה יותר קשה עבור השחקניות הגדולות ביותר בעשור האחרון. ווזניאקי, לא רק שלא זכתה בגרנד סלאם, היא גם מעולם לא גברה על סרינה או ונוס וויליאמס, כמו גם על קים קלייסטרס. היא גם מחזיקה במאזנים שליליים מול ילנה ינקוביץ' ואנה איבנוביץ' ובקיצור - קל להגדיר אותה כ"אוברייטד" כמו שרבים הגדירו את שחר פאר.

ובכל זאת, נראה שקברניטי סבב הנשים העולמי דווקא צריכים לבנות על קרוליין ווזניאקי. אחרי הכל מדובר בטניסאית יפה ובעיקר יציבה, שלא צפוייה להיעלם מהצמרת כמו דינרה סאפינה או אנה איבנוביץ'. במציאות שבה עתידן של האחיות וויליאמס בסבב לא ברור בכלל, כשקים קלייסטרס האמהית משמשת כשחקנית מקצוענית ב"חצי משרה", וכשהקאמבק של ז'סטין הנין נכשל - אין יותר מדי טניסאיות שיכולות לתפוס את המושכות ולהפוך לכוכבות אמיתיות. דווקא לווזניאקי יש את האופי ה"כוכבי" הזה, ואין ספק שמי שהסבב הזה חשוב לו ירצה בטובתה בשנים הקרובות, אחרי הכל היא רק בת 20.

ווזניאקי עצמה התייחסה גם היא לעניין לאחרונה ואמרה: "אני רואה את המקום הראשון בעולם ואת הזכייה בתואר גרנד סלאם כשני דברים נפרדים. אין ספק שתואר כזה יעזור לי לשמור על המקום הראשון, אבל אני לא רואה הבדל בין מקום ראשון בעולם עם תואר גרנד סלאם למקום ראשון בלי".

פדרר פתח את טורניר באזל ברגל ימין

רוג'ר פדרר עלה הערב (שני) לסיבוב השני בטורניר האולם בבאזל. (סך פרסים: 1.75 מיליון יורו). השוויצרי חלף על פני אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, שפרש במצב של 4:6, 2:5 לזכות פדרר. המדורג מספר שתיים בעולם לא התקשה עוד לפני כן מול הקהל הביתי שלו.

פדרר, שזכה לפני שבועיים בטורניר שטוקהולם, יפגוש בסיבוב הבא את המנצח בין ינקו טיפסרביץ' לדניס איסטומין. במשחק הראשון שנערך היום ניצח רובין האסה ההולנדי 4:6, 3:6 את סטפן בוהלי השוויצרי, שקיבל כרטיס חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully