וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "לא יודע אם אשחק 90 דקות נגד קופנהאגן"

קשר ברצלונה חזר לפעילות נגד סביליה, אבל סיפר ש"הכאבים יכריעו אם אוכל לשחק לכל אורך המשחק". טיאגו הצעיר בסגל

ניצחון מחר (שלישי, 21:45) בקופנהאגן יעלה את ברצלונה אחרי ארבעה מחזורי ליגת האלופות לשמינית גמר המפעל והחדשות הטובות אצלה לקראת המשחק מגיעות מכיוונו של צ'אבי, שהחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סבל לאחרונה וכבר פתח ב-0:5 הגדול של סביליה בסוף השבוע.

"נגד סביליה הרגשתי שאני בריא כמעט ב-100 אחוז", אמר הקשר בן ה-30, "זה לא כמו קודם, כשמצב היה בלתי נסבל. אני אופטימי לגבי ההשתתפות שלי לאורך כל המשחק בדנמרק, אבל הכאבים הם אלו שיכריעו".

חדשה טובה נוספת לפפ גווארדיולה הייתה שהבלם גבריאל מיליטו בריא גם הוא והוא נכלל בין 19 השחקנים שהמריאו לבירת דנמרק, כשהשניים היחידים שיחסרו הם השוער פינטו והקשר/חלוץ ג'פרן. טיאגו אלקנטרה ורובן מיניו הצעירים הם אלו שהחליפו את השניים בסגל.

בצד השני, באופן מפתיע למדי, גם קופנהאגן נמצאת חזק בתמונת העלייה והיא תשיג אותה אם תשיג ניצחון סנסציוני. הקבוצה הדנית, שנחשבה ערב פתיחת הקמפיין לחלשה בבית, ניצחה את רובין קאזאן ופנאתינייקוס והם גם במצב רוח טוב אחרי שבסוף השבוע הצליחו לשמור על פער של 14 נקודות בפסגת הליגה המקומית.

החלוץ הברזילאי סזאר סנטין, החמיץ את ה-2:3 על לינגבי בסוף השבוע, אבל הבטיח ש"עד המשחק נגד ברצלונה אהיה כשיר ב-100 אחוזים". הוא ודאמה נ'דוייה הסנגלי כבשו 19 שערי ליגה ביחד ב-14 המחזורים הראשונים של הליגה ומחר ינסו להסב נזק גם לאלופת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully