וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ירושלים: "מקורבי נעימי גורמים לו נזק בלתי הפיך"

הקבוצה הגיבה לקנס בדמות החרמת מכשירי החשמל. בימים הקרובים ייערכו פגישות מכריעות. עתידו של קלנסי אינו ברור

זאת לא ממש התנהלות מושכלת, יותר מדויק לומר התנהלות אבסורדית. אתמול (ראשון), כשבע שעות לפני המשחק מול מכבי תל אביב, בעוד שאר השחקנים זוכים למנוחת הצהריים לקראת העימות החשוב, הגיעו מובילים שדפקו על דלתו של יובל נעימי בשעה 13:50 בצהריים ולקחו ממנו את מוצרי החשמל שקיבל מהקבוצה. לטענת אנשי ירושלים, מי שתיאם את המהלך לשעה והיום האלו היה נעימי בעצמו.

כזכור, לפני כחודש אביו של נעימי תקף בחריפות את הפועל ירושלים והנהלתה, ובסביבתו של נעימי בטוחים שמדובר במעשה נקמה, בעוד שבירושלים מספרים שזהו הליך משמעתי רגיל. "פעם בדור מגיע שחקן שגדל מגיל שמונה בקבוצה. הוא היה צריך להיות שחקן מוביל, הוא נתן עונה נהדרת בנבחרת. לקחו לו את סרט הקפטן. ובמקום לטפח אותו מה עושים? במקום להשאיר את הסמל שלהם כמו שהשאירו את הקפטן של מכבי תל אביב, דרק שארפ עד גיל 40, שולחים לו לדירה אנשים שדופקים לו בדלת כמו הוצאה לפועל?!", אמרו גורמים המקורבים לשחקן.

יש לציין, כי למרות לקיחת המוצרים מדירתו, נעימי שיחק אמש נגד מכבי תל אביב במדי הקבוצה. נעימי לא פתח בחמישייה, שיחק 12 דקות בלבד ותרם 3 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה.

קטש: "האחריות שלי היא שאני נלחמתי עליו הקיץ"

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש התארח הערב באולפן "חמישיות" בערוץ הספורט והתייחס גם הוא לפרשה: "יוצאים קצת מפרופורציות", אמר המאמן, "אבל זה הגיע למצב שצריך לפתור את זה. זה לא רק תלוי בי, זה תלוי בהרבה גורמים. אגב, אם המשחק מול מכבי היה נגמר קצת אחרת או שיובל היה משחק קצת יותר טוב, הדברים היו יוצאים בזמן אחר".

קטש נשאל האם הוא מתכוון לכך שנעימי או אביו אשמים בכל מה שקורה, ואמר: "אני לא מחפש אשמים, יש עובדה. במערכת כולם רצו רק טוב, ולצערי נעשו הרבה דברים שאין להם מקום וזה פוגע בשני הצדדים. זו מערכת יחסים מאוד מסובכת, מדובר פה גם במשפחה". קטש ציין גם כי המצב שנוצר קשה לו: "האחריות שלי היא שאני זה שנלחמתי עליו הקיץ, ופה התחושה הלא נעימה שיש לי".

כשנשאל האם כל הסיפור נובע מהבאתו של וויל סולומון לקבוצה, ובכך נפגעו הדקות של נעימי, אמר המאמן: "יש הרבה מקום, ויש דקות לכולם ומעמד לכולם. אני לא רואה סיטואציה שיובל לא יכול לשחק עם וויל סולומון. אני חושב שקפיצת המדרגה של יובל צריכה להיות התנהלותית, ואני רואה את הדרך ואת סופה. הוא מוכשר מדי כדי שהיינו יכולים לוותר עליו, אבל הדברים התפוצצו לנו בפנים. הרבה דברים שיוצאים החוצה הם לא נכונים, אף אחד (מההנהלה) לא התערב לגבי מי יפתח בחמישייה ומי ישחק, אבל יש פערים בין הדברים המקצועיים שקורים לבין מה שיובל והמשפחה שלו רוצים".

הפועל ירושלים הוציאה תגובה רשמית בנוגע לאירוע. "אנו מצרים על כך שמקורבי נעימי גורמים לשחקן ולמועדון נזק בלתי הפיך. בין הקבוצה ליובל סוכם על החזרת מוצרי החשמל. לשחקן תואמו שני מועדים להחזרת הציוד בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר אולם יובל לא ענה למובילים. בידיעתו ובהסכמתו של השחקן תיאמו המובילים את החזרת המוצרים ביום ראשון השבוע. חשוב להבהיר כי נעימי לא נקנס או נענש וכי הוא זוכה ליחס שווה וראוי כמו יתר השחקנים הן מהצוות המקצועי והן מההנהלה. מחובתינו לשמור על המועדון ועל החיבור המקצועי והחברתי בו, וכדי לעשות זאת ננקוט במידת הצורך גם בהחלטות קשות".

לגבי האפשרות שנעימי יעזוב את ירושלים בעקבות האירועים אמר גורם בהנהלת הקבוצה לוואלה! ספורט: "עדיין אין החלטה, בהמשך נהיה יותר חכמים". פגישות מכריעות בין הצדדים כבר החלו, אבל גורם בהנהלה אמר היום: "הקרע נראה רחוק מאיחוי". קטש מנסה עדיין לבדוק האם הוא מסוגל ויכול לפשר ולגשר בין הצדדים.

בארגון השחקנים הופתעו הבוקר לגלות על מקרה הקנס של יובל נעימי שעות בודדות לפני המשחק מול מכבי תל אביב. "במקרה הטוב זה חוסר טאקט, במקרה הגרוע זה בושה גדולה", אמר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון. "אנחנו נעזור ליובל. יש ספונסרים של הקבוצה ופניתי לחלק מהם שיעזרו, שמה שלקחו ישיבו. לקחו ליובל את כל מוצרי החשמל של חברת "ישפאר", אנחנו נעזור לו הוא חלק מאיתנו, ולא ככה מתנהגים לחלק מהמשפחה".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בדיבורים על צירופו של סנטר נוסף. מי שעלול לשלם את המחיר אם אכן יגיע זר חדש לקבוצה ולהיות משוחרר הוא סאם קלנסי, שלא הגיע בכושר מלא.

עדכון ראשון: 7:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully