וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה"

מנג'ר ליברפול מעודד מה-0:1 על בולטון, הניצחון השני ברציפות לקבוצתו. קראגר היה כן: "לאף אחת מהקבוצות לא הגיע לנצח"

ליברפול השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב, 0:1 בחוץ מול בולטון, בזכות שער של מקסי רודריגז בדקה ה-86. לאדומים זהו ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-1:2 על בלקבורן בשבוע שעבר, והם עלו למקום ה-12 בליגה. אגב, פרט לשני הניצחונות האחרונים השיגה ליברפול ניצחון אחד בלבד העונה, 0:1 מול ווסט ברומיץ' במחזור השלישי.

למרות זאת, המנג'ר המושמץ רוי הודג'סון לא נבהל: "אם היינו מגיעים למשחק הזה ממצב שונה בטבלה ועם כמה ניצחונות מאחורינו, אני חושב שהיינו רגועים יותר. אבל אנחנו סובלים מהפתיחה הגרועה שלנו. העבירו עלינו ביקורת קשה וזה גרם לנו לאבד ביטחון. אני עדיין לא משוכנע שהניצחון הזה יעזור לנו בטווח הקצר, זו הולכת להיות עבודה ארוכה יותר. עדיין מוקדם מדי להיות אופטימיים, אבל לפחות זהו צעד בכיוון הנכון. השחקנים יודעים שיש להם את היכולת להשתפר וזה חשוב לדעת. חשוב שאנחנו רואים את האור בקצה המנהרה".

הודג'סון משוכנע שליברפול יכלה להשיג אפילו תוצאה טובה יותר: "החזקנו הרבה בכדור, היו הרבה מצבים שביזבזנו ולא ניצלנו כמו שאנחנו צריכים לעשות. למזלנו הייתה הזדמנות נוספת והצלחנו לנצל אותה. תמיד כשאתה לא כובש אתה מתחיל לפחד שתספוג מאיזה כדור ארוך או מצב נייח ותפסיד את המשחק בגלל זה. אני מאושר שזה לא קרה לנו. אני חושב שההגנה שלנו הייתה מצוינת".

בלם הקבוצה ג'יימי קראגר הוסיף: "אם להיות כן, אני לא חושב שלאף אחת מהקבוצות הגיע לנצח. אני לא חושב שהיו יותר מדי הזדמנויות. תמיד קשה לשחק בחוץ נגד בולטון. לקווין דייויס הייתה הזדמנות בנגיחה וזה היה יכול להכריע את המשחק לטובתם. זה היה משחק ממש צמוד. נחמד שיצאנו משלוש האחרונות. היינו שם לאורך תקופה מסוימת, אז עדיין קשה לנו להסתכל על הטבלה. בשבועות הקרובים אנחנו חייבים להתקדם בטבלה. הייתה לנו התחלה לא טובה, אבל יש עדיין דרך ארוכה והליגה צמודה מאוד, עם כמה ניצחונות נוספים אנחנו בהחלט יכולים לטפס לחלק העליון של הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully