וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הפסידה 32:28 לשבדיה

שחקני הנבחרת נתנו פייט, אך בסופו של דבר נכנעו במוקדמות אליפות אירופה. לפני המשחק נערך טקס פרידה מעידן מימון

נבחרת הכדוריד של ישראל אירחה הערב (ראשון) את נבחרת שבדיה למשחקה השני במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, וחוותה הפסד שני ברציפות, 32:28. שחקניו של שלמה הופמן נתנו פייט לסקנדינבים העדיפים, אך בסופו של דבר האיכות עשתה את ההבדל.

שבדיה פתחה מצוין והוליכה 1:4 אחרי חמש דקות של משחק ו-5:10 בדקה ה-15. ישראל נכנס למשחק דרך ההגנה והתלהבות האוהדים בבית מכבי בראשון לציון, ולקראת סיום המחצית צימקו גל אברהם וחן פומרנץ את התוצאה, כשלהפסקה ירדה שבדיה ביתרון קל של 13:15.

האורחים שמרו על ההפרש גם בפתיחת המחצית השנייה, כשבצד הישראלי היה זה דן מירקוס שהשאיר את הנבחרת בתמונה עם שערים מעמדת הפיבוט. פומרנץ המצוין כבר קבע שוויון 21:21, אלא שאז ישראל ביצעה טעויות בהגנה והשבדים חזרו להוביל בשלושה שערים. פנדל של אברהם בדקה ה-25 פגע בראשו של השוער השבדי והוביל להרחקתו, ומכאן ישראל כבר לא הצליחה לחזור. בסיום 28:32 לשבדים.

"נתנו להם יותר מדי כבוד במחצית הראשונה", אמר בסיום אבישי סמולר. "בהמשך הבנו שהשד לא נורא כל כך והתחלנו לשחק טוב, אבל איבודי כדור מרגיזים שלנו בסוף הרסו לנו. בסך הכל היה משחק טוב, כולם שיחקו מדהים וזו גדולה של נבחרת".

כבשו לישראל: חן פומרנץ 8 שערים, גל אברהם 5, איציק חליפי 4, דן מירקוס ואמיר לנגליב 3 כל אחד, עופר לוזון 2, אבישי סמולר, אריאל רוזנטל ויואב נאמן 1 כל אחד.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס פרידה מרגש מעידן מימון, קפטן הנבחרת וגדול שחקניה בכל הזמנים. "נתתי לנבחרת כל מה שיכולתי לתת וקיבלתי ממנה הרבה יותר", אמר מימון הנרגש. "חלק מהחוויות שעברתי בחיי לא היו קורות אם לא הייתי בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully