וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מתחרט על הדרך שבה עזבתי"

הכוכב שלם עם ההחלטה לעבור למיאמי, אך טוען: "הייתי עושה זאת אחרת". מיאמי-ניו ג'רזי 78:101, דאלאס-קליפרס 83:99

מיאמי היט השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה השלישי ברציפות, כשניצחה בניו ג'רזי את הנטס המקומיים 78:101 והנחילה להם את הפסדם הראשון העונה. ההיט, כעת במאזן 1:3, ראו את לברון ג'יימס קולע 20 נקודות, את כריס בוש מוסיף 18 ואת דווין וויד קולע 17, כשרוב הנקודות מגיעות במחצית הראשונה הדומיננטית, שבסיומה הוליכה מיאמי 42:58 ולמעשה סגרה את המשחק.

אחרי שהפסידו לבוסטון במשחק הפתיחה, נדמה ששחקני ההיט מתחילים להשתחרר התקפית, והערב הם קלעו ב-68 אחוז מהשדה בחצי הראשון, כששלושת הכוכבים קולעים 41 נקודות. לברון סיים עם 20 (5 מ-12 מהשדה, 10 מ-12 מהקו), 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, וויד קלע 17 וחילק 7, ארויו קלע 12. בנטס (1:2) בלט ברוק לופז עם 20 נקודות, דווין האריס קלע 13. רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, צפה במשחק לצד בעלי הנטס מיכאיל פרוקחורוב, יחד עם עוד 17 אלף צופים, כמות גדולה בהרבה מהממוצע הרגיל בניו ג'רזי.

במשחק נוסף נותרה לוס אנג'לס קליפרס המסכנה ללא ניצחון העונה, כשהפסידה גם הערב - הפעם 99:83 לדאלאס. המאבריקס הובילו ביתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ולאחר שהקליפרס ביצעו מהפך ועלו ליתרון 6 במהלך הרבע השני, הטיסו קארון באטלר ודירק נוביצקי את המאבס ל-63:78 ברבע השלישי, ומשם הקבוצה המשנית של לוס אנג'לס כבר לא ידעה כיצד לחזור. באטלר הוביל שישה שחקנים עם ספרות כפולות אצל דאלאס עם 17 נקודות, בעוד נוביצקי הוסיף 16 וג'ייסון טרי 15. ג'ייסון קיד פלירטט באופייניות עם טריפל דאבל כאשר העמיד 13 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. מנגד, בלייק גריפין סיים עם 16 ו-9 ריבאונדים.

לברון מתחרט על הדרך

לברון ג'יימס מביע היום לראשונה חרטה על הדרך שבה עזב את קליבלנד. לטענתו, הוא לא מתחרט על העובדה שהוא עזב, אלא על הדרך שבה נעשתה "ההחלטה" הפומבית והמתוקשרת. "אם הייתי צריך לחזור אחורה, סביר להניח שהייתי עושה את זה מעט אחרת", אמר הכוכב, "אבל אני שמח על ההחלטה שקיבלתי. תמיד יהיו אי הבנות. לא יודע מה בדיוק הייתי עושה, אבל ללא ספק הייתי משנה את זה".

ג'יימס דיבר לפני המשחק מול הנטס, שהייתה אחת המועמדות לצרף את הכוכב הגדול בזכות הקשרים המיוחדים בין ג'יימס לג'יי-זי, שהוא אחד הבעלים. האומנם? "לא ממש", אמר לברון, "היו כמה פגישות, אבל בסופו של דבר, עם מיאמי הרגשתי שזו קבוצה שאני יכול לזכות איתה בתארים לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully