וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל חילצה 1:1 דרמטי מספורטינג חיחון

פנדל של ג'וזפה רוסי בדקה ה-90 מנע הפסד שני העונה מהצוללת הצהובה. ניצחון בכורה ללה קורוניה, 0:3 על אספניול

הקבוצה היחידה שנתנה תקווה לאלטרנטיבה העונה בספרד והפרידה עד אתמול (שבת) בין ריאל מדריד לברצלונה היא ויאריאל. התקוות הללו נשמרו הערב, כאשר ויאריאל חילצה 1:1 דרמטי מספורטינג חיחון ונותרה במרחק סביר של שלוש נקודות מהפסגה. דווקא המארחת הייתה טובה יותר והוליכה מפנדל מוצלח של דייגו קסטרו בדקה ה-69, אחרי נגיעת יד של גונזאלו ברחבה. הבלם הארגנטינאי הורחק שבע דקות לאחר מכן, אבל ג'וזפה רוסי השווה בפנדל מהצד השני בדקה ה-90. עבור החלוץ האיטלקי הייתה זו דרך נאותה לציין את הופעתו ה-100 בליגה הספרדית.

אתלטיקו מדריד אכזבה אף היא וסיימה בתיקו ביתי 1:1 מול אלמריה. הקולצ'ונרוס הוליכו 0:1 משער של סרחיו אגוארו בדקה ה-33. תומאס אויפלושי הגביה מאגף ימין, חוסה אנטוניו רייס נגח, דייגו אלבס לא הדף טוב ואגוארו הצליח לדחוק מקרוב פנימה. בדקה ה-45 הגיע השוויון, כשפאבלו פיאטי מצא את הרשת ושלח את אתלטיקו מאוכזבת הביתה למרות העלייה למקום השישי. האורחת התקדמה למקום ה-16.

מזל טוב מגיע לדפורטיבו לה קורוניה, שהשיגה סוף כל סוף את ניצחונה הראשון העונה במחזור התשיעי. דפור גברה 0:3 על אספניול, כאשר אדריאן הבקיע בדקה ה-28 את השער הרביעי בסך הכל של קבוצתו העונה, הבלם אלברטו לופו הכפיל אחרי עוד מצב נייח בדקה ה-76 וחברו למרכז ההגנה דייגו קולוטו חתם בדקה ה-86. התוצאה הזו הורידה את סראגוסה למקום האחרון והשאירה אותה כיחידה בליגה ללא ניצחון.

ראסינג סנטאנדר התאוששה מהשישייה שחטפה מריאל מדריד, כשהביסה 1:4 את אוסאסונה. קנדי בקירצ'יוגלו (27), מרקוס רוזנברג (35 ו-62) ומארק טורחון (85) הבקיעו את השערים עבור המארחים, שנמלטו מהקו האדום עם 10 נקודות. ג'אבד נקונאם (59) המתיק את הגלולה מהנקודה הלבנה.

מי שירדה לשם היא מלאגה, שהפסידה במגרשה 2:1 לריאל סוסיאדד. אנטואן גריסמן (43) ויוסבה יורנטה (55) סידרו ניצחון חוץ ראשון העונה לבאסקים. חואנמי (77) רק צימק עבור מלאגה מריבאונד אחרי החמצת פנדל של אפונו.

במשחק שסגר את הערב, הביסה אתלטיק בילבאו 0:3 את חטאפה. הכובש המצטיין של הקבוצה פרננדו יורנטה דווקא לא היה שותף בחגיגה, אך אנדוני איראולה, מיקל סן חוזה ואיגור גאבילונדו סידרו לבאסקים ניצחון ועלייה למקום התשיעי, אחד מאחורי חטאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully