וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 0:2 את מיינץ

המוליכה ספגה הפסד בית שני וירדה למקום השני, לטובת הקבוצה של קלופ. הופנהיים דרסה 0:4 את האנובר והיא שלישית

הקרב בין הראשונה לשנייה בגרמניה קיבל בשבוע האחרון צביון של התמודדות בין שני המאמנים. במאצ' אפ הזה, נראה שלמאמן של מיינץ תומאס טוכל יש עדיין מה ללמוד מיריבו הערב ומאמן בורוסיה דורטמונד יורגן קלופ, שאימן את מיינץ במשך שבע שנים עד 2008. הצהובים-שחורים, שהגיעו למשחק החוץ הקשה מהמקום השני, אך הצליחו לגלות עליונות ברורה על מיינץ, לנצח אותה 0:2 ולחזור למקום הראשון בגרמניה.

מריו גצה ולוקאס באריוס תירגמו את העליונות של דורטמונד לשערים וסידרו לקבוצה ניצחון שמיני העונה ועלייה למקום הראשון עם 25 נקודות לעומת ה-24 של מיינץ. האדומים של טוכל עוד יכלו לאזן, אך יוג'ין פולנסקי החמיץ פנדל בדקה ה-48 והקבוצה ירדה מנוצחת במשחק בית שני ברציפות, אחרי ההפסד 1:0 להמבורג לפני שני מחזורים.

דורטמונד פתחה נפלא את המשחק והגיעה לאינספור מצבים, אך באריוס, גצה, שינג'י קגוואה ומארסל שמלצר החמיצו. הלחץ הניב את הפרי בדקה ה-26, כשטעות בהגנת המארחת הביאה את הכדור לגצה, שהשתחרר מהשומר שלו ובעט חזק ושטוח לפינה, 0:1 לדורטמונד. מיינץ פתחה מצוין את המחצית השנייה והצליחה להשיג פנדל בדקה ה-48 לאחר שנבן סובוטיץ' הכשיל את אדם שלאיי בתוך הרחבה. פולנסקי בעט חזק לפינה, אך רומן ווידנפלר זינק נהדר והדף. הקבוצה הביתית המשיכה לשחק טוב, אך דווקא האורחת הצליחה להשיג את השני בדקה ה-67. גצה העביר מסירה לבאריוס, שעבר את כריסטיאן ווטלקו וכבש, 0:2 לדורטמונד.

הופנהיים - האנובר 0:4

אחרי הניצחון על מנשנגלדבאך והתיקו המרשים מול דורטמונד, הצליחה הקבוצה של רלף רנגינק להמשיך במומנטום הטוב שלה. הופנהיים טיילה ל-0:4 מול האנובר האומללה מצמד של גילפי סיגורדסון, אחד של דמבה בה (השישי העונה והחמישי ברציפות) ואחד נוסף של פניאל קוקו מ'לאפה. בזכות הניצחון המרשים עלתה הופנהיים למקום השלישי בליגה, האנובר נותרה במקום החמישי, אך נראה שאם תמשיך כך היא לא תשרוד במקום הזה הרבה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully