וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה ופ.ס.ז' סיימו ב-1:1

שתי הקבוצות התחלקו בנקודות. המשחקים בין מונאקו לבורדו ומארסיי לראן שוב נדחו בגלל מזג האוויר הסוער בדרום צרפת

הגשם הכבד בדרום צרפת ממשיך לשנות את התוכניות עבור קברניטי הליגה הצרפתית. מפגש הצמרת בין מארסיי לראן שאמור היה להיערך במוצאי שבת ונדחה להיום (ראשון) קיבל דחייה נוספת בעקבות מזג האוויר הקשה שלא מאפשר לשחק כדורגל.

"העדיפות היא לבריאות השחקנים", אמר המנהל המקצועי של מארסיי, ז'וסה אניגו, שגיבה את החלטת השופט פרדי פוטרל. "בחלק מהאזורים במגרש יש כל כך הרבה מים עד שהכדור פשוט לא זז. היינו שמחים לקיים את המשחק, אבל זה יהיה טפשי לעשות זאת כרגע ולהסתכן בפציעות של שחקנים".

בינתיים, החליט שופט המשחק בין מונאקו לבורדו לדחות אותו כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה. זו הפעם השנייה העונה שמשחק בנסיכות נדחה, כשהפעם הקודמת הייתה מול מונפלייה באוגוסט. טרם הוחלט מתי יתקיימו שני המשחקים.

במשחק בין שתי קבוצות שרוצות להידבק למוליכות, נפרדו מונפלייה ופריס סן ז'רמן ב-1:1. לודוביק ז'ולי, שהבקיע את שער הניצחון של הקבוצה מהבירה בגביע הליגה מול ליון, העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-37. אלא שזה החזיק חמש דקות בלבד, עד שמרקו אסטרדה השווה עבור מונפלייה בבעיטה מחוץ לרחבה. פ.ס.ז' הייתה קרובה לניצחון, אבל גיום הוארו נגח רק לקורה בדקה ה-67.

במשחק מוקדם יותר היום נפגשו ולנסיין וליל. הקבוצה של רודי גרסיה שלטה לאורך המשחק כולו, נעצרה פעמיים בקורה ובסופו של דבר נאלצה להסתפק ב-1:1 דרמטי. עד הדקה ה-86 לא נפלו שערים, אלא שאז בעיטה לקורה של מוסא סו פגעה בגופו של ניקולא פנטו, שוערה של ולנסיין, וחדרה פנימה. ולנסיין לא נבהלה ואחרי פחות מדקה היה זה גרגורי פוז'ול שקבע שוויון מהיר וחלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully