וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון חזרה למקום השני

הקבוצה של מומי זפרן ניצחה את בני לוד 0:2 וצימקה את הפער מכפר סבא בחזרה לנקודה. עראבה חילצה 1:1 מהרצליה

המחזור השמיני של הליגה הלאומית יגיע לסיומו הערב (שני) כשבתחילתו כבר הבטיחה עירוני רמת השרון את חזרתה למקום השני, אחרי שניצחה בחוץ את בני לוד 0:2. מכבי באר שבע נפרדה מהפועל נצרת עילית בתיקו 2:2 בקרב תחתית לוהט, ואילו הפועל הרצליה איכזבה עם 1:1 מול אחווה עראבה האחרונה.

בני לוד - עירוני רמת השרון 2:0

הקבוצה של מומי זפרן שמרה על מאזן מושלם במשחקי החוץ שלה וחזרה למעשה למקום השני במרחק של נקודה מהפועל כפר סבא. בני לוד של נג'ואן גרייב רשמה את הפסדה השישי העונה ונותרה עמוק בתחתית. קובי חסן העלה את רמת השרון ליתרון בדקה ה-23, דור הלוי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-60.

מכבי באר שבע - הפועל נצרת עילית 2:2

שלוש תוצאת תיקו רצופות קיבעו את מעמדה של מכבי באר שבע כמלכת התיקו של הליגה, והחבורה של שרון אביטן עשתה זאת שוב גם מול נצרת עילית המתפוררת. המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-55 משער של עומר מולאי, לפני שמרדי מלכה (64) ואיסלאם כנען (69) הפכו את הקערה, ופנדל מוצלח של מיקי עטייה בדקה ה-78 הציל את באר שבע מהפסד ביתי מביך מול קבוצה שכבשה עד הערב שלושה שערים כל העונה.

אחווה עראבה - הפועל הרצליה 1:1

העולה החדשה נבלמה דווקא מול מי שהייתה שק החבטות של הליגה ואולי עכשיו מתחילה להתאושש. עראבה הציגה את הרכש אלי ביטון ששיחק 35 דקות כמחליף, ושוב נהנתה משער של החלוץ הברזילאי גילרמה וייסהיימר, שהציל לה נקודה עם שוויון בדקה ה-70. אלון וייסברג העניק להפועל הרצליה יתרון בדקה ה-33, אך האורחים לא הצליחו להחזיק מעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully