וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו זייד: "כיף להבקיע במשחק כל כך חשוב עבורנו"

31.10.2010 / 13:45

קשר בני יהודה חגג שער בכורה בקבוצת הבוגרים: "חושב שנוכל לחזור לחלק העליון של הטבלה. רוצים שוב כרטיס לאירופה"

"תמיד כיף לנצח ואלה שלוש נקודות חשובות, במיוחד אחרי האכזבה בשבוע שעבר בעכו", אמר מאמן בני יהודה דרור קשטן והיטיב לבטא את התחושה במועדון אחרי הניצחון הביתי 0:2 אתמול (שבת) על בני סכנין במגרש בשכונת התקוה. הזהובים הציגו משחק טוב והצליחו לחזור למסלול הניצחונות בעיקר בזכות יכולת טובה של דין מורי בהגנה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד ופדרו גלבאן בקישור, כשמעל כולם בולט פיני בלילי, שהטריד ללא הרף את הגנת סכנין ואף בישל את השער השני לשלו מנשה.

חסן אבו זייד שחגג שער בכורה בבוגרים של בני יהודה, אמר: "אני שמח על השער ומתרגש כי זה שער בכורה בליגת העל. כיף גדול להבקיע במשחק כזה חשוב עבור הקבוצה. ידענו שיהיה משחק חשוב מאוד עבורנו, התאמנו טוב והתכוננו למשחק. גם הניצחון בגביע הטוטו נתן לנו ביטחון. היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בעכו. אנחנו ממשיכים הלאה ומסתכלים על המשחק בקרית שמונה. דברים מתחילים להתחבר לנו בתקופה האחרונה ואני חושב שנוכל לחזור לחלק העליון של הטבלה. אנחנו מקווים להמשיך בדרך הנכונה על מנת שנשיג שוב את הכרטיס היקר לאירופה".

בעניין אחר: על פי הוראה חדשה מהמשטרה חל איסור מוחלט לצפות במשחק מעל גגות הבתים הסמוכים לאצטדיון בשכונת התקוה ועל פי ההוראה מחויב כל שכן שברצונו לארח אורחים על גג ביתו, לדווח על כך למשטרה ולקבל היתר מיוחד לכך. אמש ציפתה הפתעה לא נעימה לחלק מהתושבים המתגוררים בבתים אלו, כאשר שוטרים מסרו להם צו התייצבות לבית הדין בגין הפרת ההוראה שלא לטפס על הגגות ובשל האיסור על העלאת צופים ואורחים על גגות בתים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully