וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: ביבישקוב, ריברו ובואנדיה בדרך החוצה

31.10.2010 / 11:36

בעקבות ההפסד הרביעי ברציפות, שלומי דורה, שמקבל גיבוי, מתכנן מהפכה בינואר. ביבישקוב צפוי להיקנס על האדום שספג

הפועל רמת גן רשמה אמש רביעי ברציפות, הפעם 2:0 בבית למכבי פתח תקוה, ומצבה בתחתית הטבלה הולך ומסתבך. השחקנים של שלומי דורה נראו אמש רע מאוד, שוב לא הצליחו לכבוש וכרגע לא ברור איך יצליח המאמן לצאת מהבוץ עם הסגל הנוכחי ברשותו. ברמת גן מאוכזבים כבר תקופה ארוכה ממספר שחקנים ובעיקר משלושת הזרים, הקשר קלאודיו ריברו, שהגיע בקול תרועה מאורוגוואי, אך לא מספק את הסחורה במרכז המגרש, החלוץ קרום ביבישקוב שאף הורחק אמש והבלם פאבלו בואנדיה, שאיבד מזה כחודש את מקומו בהרכב ומיובש על הספסל.

דורה כבר רמז מספר פעמים כי בינואר יבוצעו שינויים בסגל הקבוצה כאשר כל השלושה מועמדים להיחתך ובמקומם יחפש המאמן זרים חדשים. כל זאת כמובן בתנאי שדורה עצמו ישרוד בתפקיד, אם כי נכון לעכשיו מעמדו לא בסכנה והוא מקבל גיבוי מראשי המועדון.

ביבישקוב שהורחק אמש במחצית השנייה לאחר שספג שני צהובים בתוך חצי דקה, תחילה לאחר עבירה ואחר כך בשל מחיאות כפיים מזלזלות לעברו של השופט משה בוחבוט, יעמוד לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון וכנראה יספוג קנס כספי על התנהגותו.

הקשר עומר בוקסנבוים היה אמור להיות בסגל למשחק, אולם חש ברגישות בברכו באיזור הפציעה ממנה החלים רק לאחרונה וברמת גן העדיפו שלא לסכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully