וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גורדון: "זה נראה שרוז יכול היה לעשות הכל"

שחקן דטרויט ואקס שיקגו מפרגן לחברו, שצלף 39. ג'נינגס מאושר מהטריפל דאבל: "הרגשתי שהייתי בכל מקום במגרש"

שיקגו השיגה הלילה (בין שבת לראשון) ניצחון ביתי יוקרתי על דטרויט 91:101 לאחר שכבר פיגרה ב-21 נקודות במהלך המשחק. דרק רוז נתן ערב ענק של 39 נקודות במשחק. "הוא להט, וזה נראה שהוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה על הפרקט", אמר עליו בהשתאות חברו לשעבר בבולס, בן גורדון, כיום שחקן הפיסטונס.

מאמן הבולס תים תיבודו החמיא דווקא לג'יימס ג'ונסון, שקלע 8 נקודות מהספסל והוריד 9 ריבאונדים. תיבודו התרשם שהיכולת של ג'ונסון דווקא היא זוה שהביאה לניצחון: "אני חושב שההגנה שלו, האנרגיה שלו, הריבאונדים שהוא לקח, המאמץ שהוא השקיע בכדורים האבודים, היו מאוד יעילים מבחינתנו".

* דנבר השיגה ניצחון גדול בחוץ על יוסטון, 94:107, כשאל הרינגטון וכרמלו אנתוני מפגיזים ביחד כמעט חצי מסך הנקודות של הקבוצה, 52 בסך הכל. "בשני המשחקים הקודמים של יוסטון - נגד גולדן סטייט ונגד הלייקרס - לרוקטס היה קצב טוב בהתקפה, ואני חושב שהצלחנו לעצור להם את זה הפעם", אמר מאמן הנגאטס ג'ורג' קארל.

"ברבע האחרון של המשחק, פשוט נכנעו לסיטואציה ולא נאבקנו בה", אמר מאוכזב בסיום מאמן יוסטון ריק אדלמן. "לא הוצאנו לפועל בהתקפה, ובחירת הזריקות שלנו לא הייתה טובה. דנבר הצליחה להשיג בהתקפה כמעט את כל מה שהיא קיוותה ורצתה בו".

* מילווקי נעזרה בטריפל דאבל ראשון בקריירה של ברנדון ג'נינגס (20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) כדי לנצח 88:98 את שארלוט בובקאטס. "הרגשתי שזה היה אחד המשחקים הכי טובים שלי אי פעם בליגה", אמר ג'נינגס לאחר הטריפל דאבל, "בגלל שהייתי בכל מקום על המגרש והרצתי את הקבוצה קדימה. נראינו מצוין והיינו מאוד לא אנוכיים במשחק".

מאמן הבאקס סקוט סקיילס אמר: "אנחנו מרוצים מהשחקנים שהבאנו בקיץ, אבל זה לא שעכשיו ננוח על זרי הדפנה ונשייט כל הדרך בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully