וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

מאמן מנצ'סטר סיטי הודה ביכולת החלשה לאחר ההפסד לוולבס. אנצ'לוטי מתוודה: "היינו בעלי מזל, כי בלקבורן יכלה לכבוש עוד"

מנצ'סטר סיטי פעם ככה, ופעם אחרת. אמש (שבת) ספגה הקבוצה התכולה העשירה הפסד חוץ מביך ביותר לוולבס, המדורגת במקום הלפני אחרון בליגה, 2:1 במסגרת המחזור ה-10 בליגה. החבורה של רוברטו מאנצ'יני עדיין למעלה, עם 17 נקודות, אבל כששאר הצמרת ניצחה והקבוצות הבכירות שועטות יהיה לה קשה מאוד להדביק את הקצב אם היא תפסיד נקודות בכזו שלומיאליות.

"זה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה", אמר מאנצ'יני אובד עצות בסיום ההפסד. "הגיע לוולבס לנצח. אני לא יודע מה גרם לנו להפסיד או מדוע הפסקנו לשחק כדורגל, אבל אני אצפה במשחק שוב ואהיה חייב למצוא פיתרון לדבר הזה. חסרנו אמנם את קרלוס טבז ונייג'ל דה יונג, אולם זה משחק שחייבים לנצח. אי אפשר לשחק ב-15 אחוז מהיכולת כדי לנצח, צריך לשחק ב-115 אחוזים", הוסיף המאמן האיטלקי. "יש לנו רוח טובה בקבוצה כי פתחנו טוב את העונה".

מאנצ'יני התייחס לכותרות של העיתונים והטלוויזיה בסוף השבוע שבישרו כי שחקני הקבוצה: גארת' בארי, ג'ו הארט, אדם ג'ונסון ושיי גיבן, שתו במהלך השבוע לשוכרה עם סטודנטים. מאנצ'יני העצבני מסרב לקבל זאת: "אני לא אוהב את זה, ואני לא מסכים עם זה".

אנצ'לוטי סבור שדרוגבה לא יזכה בכדור הזהב

מי שידעה, למרות יכולה לא טובה, לקצור ניצחון במגרש קשה שלא אחת היא התקשה בו בעבר, היא צ'לסי. הדאבליסטית האנגלית הגיעה לאיווד פארק, פיגרה מול בלקבורן אבל ניצחה עם שער של ברניסלאב איבנוביץ' בדקה ה-84. הכחולים מוליכים גאון את הטבלה לאחר 10 מחזורים עם 25 נקודות ויחס שערים מדהים של 3:27.

"בלקבורן יכלה לכבוש עוד שער לפני שער השוויון של ניקולה אנלקה, כך שהיינו בעלי מזל שלא נקלענו לפיגור גדול יותר", התוודה המנג'ר האיטלקי של צ'לסי קרלו אנצ'לוטי. "לנצח באיווד פארק זה חשוב מאוד כי הרוברס היו יותר טובים מאיתנו, שוב לא היינו טובים".

אנצ'לוטי אף התייחס לשחקן הקבוצה דידייה דרוגבה בהקשר לתואר שחקן השנה: "זכייה בבלון ד'אור תלויה הרבה ביכולת של הקבוצה של אותו שחקן. אם אתה לא מגיע לגמר ליגת האלופות, קשה לשחקן לזכות בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully